Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Οι ΠΑΣΟΚοι του τσιμέντου…



ΚΑΝΟΝΙΚΗ εξέγερση από τους πράσινους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και ποιος ξέρει από ποιους άλλους παρατρεχάμενους και κολλητούς… Έχουν πάρει φωτιά τα κομματικά έδρανα και απειλούν όλοι μαζί να μην ψηφίσουν το νομοσχέδιο της Μπιρμπίλη για την απαγόρευση να κτίζουν σε ιδιοκτησία κάτω από 10 στρέμματα σε περιοχές Natura!

*Και πλάκωσαν όλοι τώρα, οικοπεδούχοι, εργολάβοι και όποιοι άλλοι, να σταματήσει αυτό το «αίσχος» όπως το ονομάζουν, που ετοιμάζει η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη. Αλήθεια, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν ευαγγελίζονταν την «πράσινη ανάπτυξη»; Τι καταλαβαίνει κανείς όταν ακούει για «πράσινη ανάπτυξη»; Η πράσινη ανάπτυξη είναι η προστασία της φύσης, η προστασία του περιβάλλοντος και η προστασία περιοχών όπως το Δίκτυο Natura. Λίμνες, ποτάμια, βουνά, λαγκάδια, το δέλτα των ποταμών, η ομορφιά της φύσης.

*Αυτοί φαγώθηκαν τώρα, έπεσαν πάνω τους οι μεγαλοεργολάβοι, οι μεγαλοξενοδόχοι και φοβούνται ότι θα χάσουν τα μερίσματά τους από τη… φύση, που υποτίθεται ότι τα δικαιούνται! Σήμερα η δόμηση στις περιοχές τα ου Δικτύου Natura, είναι στα 4 στρέμματα. Δηλώσεις βουλευτών όπως: «καλή είναι η οικολογία αλλά δεν πρέπει να καταντά οικολαγνεία», είναι κατάντια για το ελληνικό κοινοβούλιο και την ελληνική ύπαιθρο η οποία μαστίζεται από το τσιμέντο. Πρέπει να μπει μια τάξη σ’ αυτό το οικοδομικό χάος που παρατηρείται στη χώρα.

*Αφού οικοδομήσαμε άναρχα τις πόλεις μας με την ανάπτυξη μπετόν και οικοδομικές αντιπαροχές, τώρα δεν σταματάμε μπροστά στη φύση που κινδυνεύει να χαθεί. Χτίσανε χωριά ολόκληρα από βίλες και εξοχικά μέσα στα δάση και μετά παραπονιούνται γιατί καίγονται τα δάση! Τα δάση καίγονται ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο. Επειδή κάποιοι άλλοι θέλουν να συνεχίσουν να χτίζουν εκεί που η Πολιτεία προσπαθεί να σταματήσει την ανοικοδόμηση, και γιατί με τα τόσα σπίτια μέσα στο δάσος, αυτό καίγεται ευκολότερα. Ας κατανοήσουμε επιτέλους τις πράξεις μας, κι ας σταματήσουμε την άναρχη δόμηση στην ελληνική ύπαιθρο πριν είναι άργα!

*Αν και είναι σχεδόν αργά, το ρολόι βρίσκεται στο παρά δύο!

Δίκτυο Natura

ΤΙ ΕΙΝΑΙ αλήθεια οι περιοχές Natura; Για περισσότερο από 25 χρόνια, η Ευρωπαϊκή Ένωση δημιουργεί ένα δίκτυο προστατευόμενων περιοχών με σκοπό την προστασία της άγριας πανίδας και χλωρίδας από τις ανθρώπινες παρεμβάσεις. Η προστασία κλιμακώνεται σε ζώνες (δρυμοί, μνημεία της φύσης, βιογενετικά αποθέματα, αισθητικά δάση, εκτροφεία θηραμάτων κτλ.) και ρυθμίζεται αντίστοιχα η μορφή των επιτρεπόμενων παρεμβάσεων, ώστε να μην κλονίζεται η οικολογική ισορροπία. Με μια κουβέντα, το Δίκτυο Natura, αποτελεί μια σύγχρονη «κιβωτό του Νώε».

*Ποιες είναι οι περιοχές που προστατεύονται από το Δίκτυο Natura; Ορίστε μια μικρή μόνο λίστα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας: Δάσος Δαδιάς – Τρεις Βρύσες – Βουνά Έβρου – Δέλτα Έβρου – Δέλτα Έβρου και Δυτικός Βραχίονας – Νότιο Δασικό Σύμπλεγμα Έβρου – Κοιλάδα Δέρειου – Στενά Νέστου – Μαρώνεια – Λίμνες και λιμνοθάλασσες Σαμοθράκης – Δάσος Φρακτού στη Δράμα – Ροδόπη (Σημύδα) – Περιοχή Ελατιά – Κορυφές Φαλακρού – Παρθένο Δάσος Κεντρικής Ροδόπης – Λίμνες Βόλβη και Λαγκαδά – Δέλτα Αξιού, Λουδία, Αλιάκμονα κτλ.

* Είναι δεκάδες παρόμοιες περιοχές σε όλη τη χώρα. Δάση, ποτάμια και δέλτα ποταμών, λίμνες και λιμνοθάλασσες! Όλα αυτά προστατεύονται από την άναρχη ανθρώπινη δραστηριότητα, από την απληστία του χρήματος, από τους βολεμένους μεγαλοεργολάβους, μεγαλοοικοπεδούχους και πάει λέγοντας. Ας το σκεφτούμε καλύτερα τι κάνουμε στην ελληνική ύπαιθρο, σ’ αυτή την υπέροχη ομορφιά, σ’ αυτό που αποτελεί τον πνεύμονα της ζωής μας, σ’ αυτό που αποτελεί το εθνικό φυσικό προϊόν μας!
by ΕΩΘΙΝΟΝ (μονταζ Γρέκι)

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Η Ελλάδα που πληγώνει ...


Θλίψη και απογοήτευση προκαλεί η τάση φυγής των νέων πτυχιούχων ανθρώπων της Ελλάδας, προς άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην πλειονότητά τους με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών, αλλά και διδακτορικά, προκειμένου κυριολεκτικά να επιβιώσουν.

Ακόμη και παιδιά επαγγελματιών, που έως πρότινος θεωρούντο ότι έχουν επαγγελματική διέξοδο στην Ελλάδα, επιλέγουν την επαγγελματική δραστηριότητα σε χώρες της ΕΕ, όπως Γερμανία, Βέλγιο, Σουηδία, Αυστρία, Ολλανδία, Βρετανία ακόμη και Αυστραλία. Εκπαιδευτικοί, γιατροί μηχανικοί, οικονομολόγοι είναι μερικά μόνο από τα επαγγέλματα που έχουν ζήτηση. Ειδικότερα για την Αυστραλία τα επαγγέλματα που σήμερα έχουν ζήτηση είναι: χημικοί, μηχανικοί για τους τομείς της εξορυκτικής βιομηχανίας, ανώτερα διοικητικά στελέχη για επιχειρήσεις, γεωλόγοι, μαθηματικοί, γιατροί παθολόγοι, οφθαλμίατροι, παιδίατροι, δερματολόγοι, φαρμακοποιοί για νοσοκομεία, εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, αλλά και για παιδιά με ειδικές ανάγκες, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, ηλεκτρονικοί και μαραγκοί. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση βίζας είναι η γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Τη θλιβερή εικόνα της Ελλάδας που ματώνει έρχονται να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία του ΟΑΕΔ, όπου σύμφωνα με πληροφορίες διπλασιάστηκαν οι άνεργοι ή μερικώς απασχολούμενοι που ζήτησαν το 2010 πληροφορίες για διαμονή και εργασία σε χώρες της Ευρώπης. Σήμερα στην ευρωπαϊκή πύλη για την επαγγελματική κινητικότητα, European Job Mobility Portal υπάρχουν αγγελίες για 516.869 κενές θέσεις εργασίας, 546.502 βιογραφικά σημειώματα και 22.666 εγγεγραμμένοι εργοδότες.

Ενδεικτικά ο ΟΑΕΔ παρέχει πληροφορίες για τις προς πλήρωση θέσεις εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ οι ενδιαφερόμενοι να εργαστούν εκτός Ελλάδος μπορούν να αναζητούν θέσεις απασχολήσεως και στις ιστοσελίδες του European Employment Services.

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Εργατοπατέρες σε απόγνωση...


Διανύουμε τον ένατο μνημονιακό μήνα με τον πολιτικό χρόνο να τρέχει ιλιγγιωδώς. Με τις εργασιακές σχέσεις κατεδαφισμένες και κάθε κοινωνικό δικαίωμα και αγαθό υφαρπαγμένα από την κυβέρνηση Παπανδρέου η οποία τα έχει εναποθέσει στις προθήκες του νεοφιλελεύθερου σούπερ μάρκετ της προς πώληση, είναι άγνωστο αν ... ως την τέταρτη δόση του δανείου θα υπάρχει κοινωνία και χώρα ώστε να έχει νόημα η επίκληση του δημοσίου συμφέροντος. Τι θα μας πούνε; «Ψοφήστε για να σωθεί η χώρα»; Δεν έχει μείνει και τίποτα για «διαπραγμάτευση».

Την κατάσταση αυτή άλλοι την πρόβλεψαν από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να προειδοποιήσουν τον κόσμο, άλλοι προσπάθησαν να την εξωραϊσουν ή να καλλιεργήσουν ελπίδες στις διάφορες κατηγορίες εργαζομένων ότι υπάρχουν περιθώρια διαπραγμάτευσης με την τρόικα ώστε να σωθούν κεκτημένα. Όμως μετά τις εκλογές τα ψέμματα τελείωσαν και η .........συνδικαλιστική βάση της ΠΑΣΚΕ αγρίεψε μπροστά στη στοχοποίηση των ΔΕΚΟ και το άνοιγμα του δρόμου για «εξυγίανση» με συνέπεια τέραστιες εργασιακές και μισθολογικές αλλαγές. Την ώρα που οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ, του ΟΣΕ, των αστικών συγκοινωνιών έμπαιναν σε απεργιακό σχεδιασμό παίρνοντας αποστάσεις από την κυβέρνηση, ο Παναγόπουλος έτρεχε να διαπραγματευτεί κρυφά με τον ΣΕΒ και την Κατσέλη για το πόσο μεγάλο θα είναι το παλούκι των επιχειρησιακών συμβάσεων.

Τώρα, μετά από εννιά μήνες κυοφορίας νέων ιστορικών δεδομένων για τη χώρα η ΠΑΣΚΕ, που στο μεταξύ έχει μείνει μόνη κι αμήχανη στο προεδρείο της ΓΣΕΕ, ήρθε να αρθρώσει το αυτονόητο, ότι η εφαρμοζόμενη πολιτική δεν είναι «σοσιαλιστική»! Καλώς ήλθατε στην πραγματικότητα, κύριοι! Φαίνεται ότι τα Θεοφάνεια φέτος δεν πήγαν χαμένα για τους εργατοπατέρες της ΠΑΣΚΕ.

Αλλά ως γνωστόν το τάιμινγκ παίζει ρόλο. Εν προκειμένω το τάιμινγκ είναι πολύ κακό, καθιστώντας αυτή τη δήλωση άκρως κωμική, γελοιοποιώντας αυτούς που την εκφέρουν: και οι πέτρες καταλαβαίνουν εδώ και μήνες ότι αυτή η πολιτική είναι προχωρημένα νεοφιλελεύθερη, η δε κοινωνία, από την οποία η κορυφή της ΠΑΣΚΕ βρίσκεται πολύ μακριά, την υφίσταται κάθε μέρα και πιο έντονα μαζί με τις λοιδωρίες που την συνοδεύουν. Από την άλλη η ίδια η ηγεσία της ΠΑΣΚΕ, που ανέχτηκε, διαπραγματεύτηκε, αποπροσανατόλισε κι εν τέλει συνέπραξε προδίδοντας τους εργαζόμενους, μάλλον δεν δικαιούται να ομιλεί. Αν δεν μπορείς να διασώσεις τον εαυτό σου χωρίς να προκαλείς, καλύτερα μην το κάνεις καθόλου…
by totefteri.blogspot.com

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Οι νέοι σου Ελλάδα είναι όμηροι της νύχτας.

Νέοι με όρεξη για ζωή, με ιδέες, με εργατικότητα και όραμα σβήνουν τη φωτεινότητα της ύπαρξής τους καθημερινά σε μαγαζιά νυχτερινής διασκέδασης, καφετέριες και μπαρ. Είναι ένας τρόπος να πιάσουν λεφτά βάζοντας τα όνειρά τους στο ψυγείο με την ελπίδα κάποια στιγμή να αναθερμανθούν στο φως των προσδοκιών τους. Η Ελλάδα πρόσφερε στους φοιτητές της κακή εκπαίδευση, ακριβή πρόσβαση σε αυτή με τα ατελείωτα φροντιστήρια (προέκταση της ανύπαρκτης οργάνωσης της δημόσιας παιδείας) και μετά από όλα αυτά έδειξε το δρόμο της νύχτας ως καταφύγιο στους νέους που τους μεγάλωσε με νεοπλουτίστικα οράματα στη χώρα του ήλιου και των θαυμάτων.

Η πραγματικότητα όμως ήταν διαφορετική από το ψέμα στο οποίο νανουρίστικαν. Η νύχτα αποτελεί τον εργοδότη που υπόσχεται ένα μεροκάματο, σε μια χώρα χωρίς δουλειές, χωρίς ευκαιρίες, χωρίς επενδύσεις, χωρίς υποδομές, χωρίς οργάνωση, χωρίς τεχνογνωσία, χωρίς αξιοκρατία. Μεροκάματο χωρίς ασφάλιση, χωρίς εξασφάλιση και χωρίς αξιοπρέπεια αφού η νύχτα δεν είναι χώρος πνευματικής δραστηριότητας αλλά μάλλον είναι η μοίρα παιδιών που τα έθρεψαν με ψευδαισθήσεις.

Μάτια γεμάτα χρώμα κρύβουν τη λάμψη τους, γιατί η κοινωνία μας κοιμήθηκε επαναπαυμένη σε κατορθώματα παρελθοντικών υπέρ Ελλήνων. Κοιμήθηκε γιατί βρήκε σύνδεση στον εαυτό της με εικόνες του παρελθόντος και πίστεψε ότι καταπίνωντας τους καρπούς της βραχυπρόθεσμα οι θεοί θα βάλουν το χέρι τους για τη διασφάλιση ενός μακροπρόθεσμου κοινού καλού.

Οι νέοι σου Ελλάδα είναι όμηροι της νύχτας. Και όσο και αν πνίγουν τις ανησυχίες τους σε βουβά ξεσπάσματα, δεν τους αξίζει αυτή η σιωπηλή φυλακή. Οι νέοι δεν ευθύνονται για αυτό που τους παραδόθηκε, όμως έχουν την ευθύνη για την κοινωνία του αύριο. Πρέπει να αποδείξουν ότι δεν είναι φορείς της αυτοκαταστροφικότητας. Πρέπει να διεκδικήσουν ένα πιο δίκαιο κόσμο. Τα κλειδιά της απόδρασής τους τα έχουν οι ίδιοι στα χέρια τους, θα αντέξουν το φως της αλήθειας που κρύβεται έξω από το κελί τους;
by totefteri

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Ο τσομπάνης, ολομόναχος πια στο μαντρί με τον σκύλο, προσπαθεί να αναγκάσει τα πρόβατα να ξαναγυρίσουν….

Μήνες τώρα ένα αυθόρμητο κίνημα αυτο-οργάνωσης του λαού, του απλού έλληνα πολίτη, βρίσκεται σε εξέλιξη. Ο μέσος έλληνας πολίτης, αηδιασμένος από τις κομματικές ηγεσίες που άλλα υπόσχονται και άλλα εφαρμόζουν όταν γίνονται κυβέρνηση, εξοργισμένος από την διαφθορά και την ατιμωρησία, δηλαδή την κατάλυση της νομιμότητας, γονατισμένος από τα άδικα βάρη που φόρτωσαν μόνο στις δικές του πλάτες, κρύβοντάς του μάλιστα και τον λογαριασμό των δανείων, απομακρύνεται ταχύτατα από τα κόμματα και τις παρατάξεις και προσπαθεί να οργανωθεί μαζί με άλλους συμπολίτες του. Και να συστήσει έμβρυα αυτόνομων αλλά κυρίως αμεσο-δημοκρατικών οργανώσεων.

Μια τέτοια αυτο-οργάνωση του λαού μακριά από τα κόμματα, και μάλιστα με τέτοιες διαδικασίες άμεσης, δηλαδή αυθεντικής δημοκρατίας, απειλεί ευθέως την εξουσία των ηγεσιών του κομμάτων και του συνόλου του συστήματος εξουσίας στην χώρα μας. Και δίνει και πολύ κακό παράδειγμα και στους λαούς άλλων χωρών που μας παρακολουθούν. Μας παρακολουθούν, να ‘σαστε σίγουροι. Εδώ κοιτάνε. Το κοπάδι φεύγει λοιπόν από το μαντρί και ο τσομπάνης μένει με την γκλίτσα και τον σκύλο μόνος του.

Τον χρόνο που μας πέρασε είχαμε διάφορες τέτοιες προσπάθειες αυτο-οργάνωσης όπως το GetGreeceBack, την Ελεύθερη Κυριακή (σχετικά πρόσφατα), τον Συντονιστή και φυσικά το Δεν πληρώνω, το κίνημα των διοδίων.

Κανένα κόμμα δεν παραστάθηκε σε αυτές τις κινήσεις. Με κανέναν τρόπο. Ενώ θα μπορούσε να προσφέρει ποικίλη υποστήριξη, όπως νομική, τεχνική και οργανωτική. Οχι μόνο δεν παραστάθηκε αλλά οι κινήσεις αυτές αγνοήθηκαν παντελώς από τα κόμματα. Κι όχι μόνο τα κόμματα αλλά και τα κατεστημένα μέσα ενημέρωσης τήρησαν απόλυτη σιγή. Ακρα του τάφου σιωπή. Ούτε κιχ. Για τα ρίβερ πάρτυ θα λέγανε πολύ πολύ περισσότερα. Κι όχι μόνο τα ΜΜΕ. Αλλά και τα φιλικά τους ιστολόγια, που κάνουν την κάθε μικροκομματική εξέλιξη να παίρνει διαστάσεις ανάλογες με την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου.

Στις παρυφές βέβαια του πολιτικού συστήματος, στην περιφέρειά του, εκεί που και πάλι φτάνει το μακρύ συστημικό του χέρι, είχαμε και ορισμένες προσπάθειες απαξίωσης αυτών των προσπαθειών.

Γενικά η αντίδραση του πολιτικού κατεστημένου, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ δηλαδή, στις λαϊκές προσπάθειες αυτο-οργάνωσης μακριά από κόμματα, κυμάνθηκε από την αγνόηση και την αδιαφορία ως την απαξίωση.

Μέχρι πρόσφατα. Οταν το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ των διοδίων άρχισε να γνωρίζει μια εξάπλωση που δεν θα μπορούσε να αγνοηθεί εύκολα. Κι έτσι τώρα άρχισε να διαφαίνεται μια αλλαγή αντιμετώπισης και πολιτικής από το σύστημα απέναντι σε αυτές τις κινήσεις.

Κι όχι φυσικά πως ο κίνδυνος για το σύστημα έγινε συστημικός. Διότι κανένα από αυτά τα κινήματα δεν έβαλε στόχους, από όσο ξέρω τουλάχιστον, αλλαγής του πολιτεύματος στην βάση της υιοθέτησης δημοκρατικών διαδικασιών και μεθόδων όπως είναι η κλήρωση και η λογοδοσία. Οι στόχοι των μέχρι τώρα κινήσεων είναι εστιασμένοι σε συγκεκριμένα ζητήματα. Την ακύρωση του Μνημονίου, το άδικο των διοδίων. Κι όμως το ένστικτο αυτοσυντήρησης του συστήματος το κάνει αισθάνεται τον κίνδυνο που διατρέχει από τέτοιες κινήσεις και πλέον έχει αρχίσει και αντιδρά. Οι ηγεσίες του συστήματος φοβήθηκαν ότι χάνεται ο έλεγχος.

Πρώτη αντίδραση λοιπόν του συστήματος, πριν 3) τσακίσει αυτές τις κινήσεις και 2) τις προβοκάρει, θα είναι η προσπάθειά του να τις καπελώσει. Ω, ναι. Να τις οικειοποιηθεί. Να τις σφετερισθεί. Να τις εμφανίσει ως δικές του. Είναι τόσο παλιές οι προθέσεις, οι σχεδιασμοί, οι μέθοδοι και οι πρακτικές, που είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κρυφτούν. Αρχαίες συνταγές.

Το ΚΚΕ για παράδειγμα, ενώ αρχικά εναντιώθηκε με το κίνημα των διοδίων, τις μέρες αυτές, μέσω του ΠΑΜΕ, σήκωσε και αυτό τις μπάρες. Και τις επόμενες μέρες μην παραξενευτεί κανείς αν δει και συνδικαλιστές από άλλους χώρους όπως της ΝΔ και του ΠαΣοΚ να “κάθονται κάτω από την μπάρα”. Παρά την μέχρι τώρα αγνόηση του “φαινομένου” Κίνημα των διοδίων που έκλεισε πάνω από ένα χρόνο ύπαρξης. Τώρα που το κίνημα αυτό αποκτά βαρύτητα θα κάνουν το παν για να το αλώσουν και να το ελέγξουν. Διότι κινδυνεύουν πολλαπλώς.

Ματαιοπονία. Ο σπόρος έπεσε.
Θραξ Αναρμόδιος

ΥΓ. Οποιος δεν καταλαβαίνει τι είναι σύστημα (ακόμη) δεν θα καταλάβει ποτέ και παρακαλείται να πάει αλλού να το μάθει. Ας μην τον ταλαιπωρούμε κι ας μην μας ταλαιπωρεί.
by anarmodios

Σας ευχαριστούμε που (δεν) αυνανίζεστε.

Η τηλεόραση θέλει έναν λαό φοβισμένο.
Τα ΜΜΕ ως φορέας διαμόρφωσης της κοινής γνώμης.

Μελετώντας τους παράγοντες που διαμορφώνουν το ιστορικό, κοινωνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι διαπιστώνει κανείς πως το επίπεδο προόδου ενός λαού είναι άμεσα συνυφασμένο με την οργάνωση της ζωής του, κάτι που διαμορφώνεται και από τους φορείς μορφοποίησης της κοινής γνώμης. Έναν τέτοιο φορέα αποτελούν και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης με πιο αντιπροσωπευτικό της σύγχρονης «ψηφιακής» εποχής μας την τηλεόραση. Η τηλεόραση είναι το μέσο, από το οποίο επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό από άλλα μέσα όλα τα στρώματα της σύγχρονης κοινωνίας ανεξάρτητα από το οικονομικό τους υπόβαθρο, την μόρφωση και την ηλικία τους.

Οι μορφές της τηλεόρασης
Η τηλεόραση με την πάροδο των χρόνων άλλαξε τεχνολογικά αλλά και χρηστικά. Ξεκίνησε ως μέσο ενημέρωσης, για να γίνει μέσο ψυχαγωγίας και να καταλήξει μέσο χειραγώγησης. Όλες αυτές, όμως, οι μορφές που πήρε εναρμονίστηκαν πλήρως με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της διαφήμισης αλλά και της πολιτικής και του κεφαλαίου τα οποία η τηλεόραση σήμερα υπηρετεί πίστα όσο κανένα άλλο μέσο μαζικής επικοινωνίας, με αποτέλεσμα να επηρεάζει όλα τα στρώματα της κοινωνίας υποσυνείδητα ή μη.

Η μορφοπλαστική δύναμη που ασκεί η τηλεόραση είναι τεράστια. Τα όσα προβάλλονται μέσα από το γυαλί της έχουν αντίκτυπο στον τρόπο σκέψης των ανθρώπων. Αποτελεί μια πραγματικότητα το γεγονός ότι η δύναμη της τηλεόρασης είναι τέτοια που επιβάλλει τα πρότυπα ζωής, που η ίδια διαπλάθει, υποδεικνύοντας αξίες, ιδανικά και όνειρα χαμηλής αξίας.

Το ΕΣΡ ως κριτής καταλληλότητας
Με βάση αυτά τα στοιχεία είναι εύλογο να αναρωτηθεί κανείς πως διασφαλίζεται η ποιότητα των προγραμμάτων που αναπαράγονται στην τηλεόραση και πως ορίζεται το τι είναι ποιοτικό/κατάλληλο και τι όχι. Η απάντηση ακούει στο όνομα Ε.Σ.Ρ. (Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης). Το Ε.Σ.Ρ. αποτελείται από 7 μέλη και με λίγα λόγια λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με το τι είναι κατάλληλο να «παίζεται» στην τηλεόραση και τι όχι. Ακόμα πιο απλά το Ε.Σ.Ρ. έχει κάνει μια σύσταση με κώδικες και κανονισμούς τους οποίους οφείλουν να ακολουθούν τα τηλεοπτικά κανάλια και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί κατά την αναπαραγωγή των προγραμμάτων τους. Το συμβούλιο αυτό έχει δεχθεί έντονη κριτική κυρίως από σατυρικούς stand up comedians σχετικά με τη γραμμή που χωρίζει τη σάτιρα από την ύβρη.

Η τηλεοπτική βία
Κανείς περιέργως δεν έχει θέσει το θέμα της ελεύθερης αναπαραγωγής τηλεοπτικής βίας. Λέγοντας βία, αναφερόμαστε σε ψυχική (φόβος, αγωνία, απογοήτευση, ανασφάλεια) και φυσική βία (όπλα, μάχες, νεκροί, φυλακή). Τα συναισθήματα που δημιουργούνται από αυτές τις εικόνες μπορεί να έχουν σαν συνέπεια το να περιορίσουν τον λόγο και γενικότερα να δημιουργήσουν προβλήματα έκφρασης στα παιδιά και φυσικά όπως πολλές φορές αναφέρθηκε εντείνεται η έλλειψη συγκέντρωσης.

Επιθετικότητα και βίαια προγράμματα
Οι ψυχολόγοι, εδώ και δεκαετίες, με πάνω από χίλιες μελέτες, έχουν δείξει τη συσχέτιση ανάμεσα στη βία στα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και την επιθετικότητα των ατόμων που παρακολουθούν τα βίαια προγράμματα. Άλλη πρόσφατη μελέτη υποστηρίζει ότι η συσχέτιση ανάμεσα στην εικονική και στην πραγματική επιθετικότητα είναι ισχυρότερη ακόμα και από τη συσχέτιση ανάμεσα στο παθητικό κάπνισμα και τον καρκίνο του πνεύμονα, την πρόσληψη ασβεστίου και την οστεοπόρωση, ή την έκθεση σε μόλυβδο και τον συντελεστή ευφυίας του ανθρώπου. Ισχυρότερη δηλαδή από συσχετίσεις που είναι γενικά αποδεκτές ενώ τρίτη μελέτη έδειξε ότι η παρακολούθηση βίαιων σκηνών στην οθόνη προκαλεί διέγερση στην περιοχή του εγκεφάλου, όπου θεωρείται ότι γίνεται η αποθήκευση των αναμνήσεων μακράς διάρκειας από τραυματικές εμπειρίες. Αντίθετα, άλλες σκηνές χωρίς βία που προκαλούν την ίδια αύξηση των σφυγμών δε διεγείρουν τη συγκεκριμένη περιοχή.

Ο παιδοψυχολόγος Τζον Μάρεϊ του Πανεπιστημίου του Κάνσας φοβάται ότι τα βίαια προγράμματα ίσως έχουν τις ίδιες επιπτώσεις με την πραγματική βία. «Δεν είναι "απλώς" ψυχαγωγία», λέει. «Γίνεται μια ιστορία για το πώς πρέπει να είναι η ζωή». Τέλος το The American Psychological Association έπειτα από ψυχολογικές έρευνες που διεξήγαγε κατέληξε ότι με την έκθεση σε τηλεοπτική βία: Τα παιδιά γίνονται λιγότερο ευαίσθητα στο πόνο και στα μαρτύρια των άλλων, είναι δυνατόν να αναπτύξουν φόβους για το κόσμο γύρο τους, οδηγούνται προς επιθετικές συμπεριφορές και επικίνδυνες στάσεις απέναντι στους γύρω τους.

Στην ελληνική τηλεόραση ένα μόνο δελτίο ειδήσεων έχει περίπου 300-500 σκηνές βίας σε οποιαδήποτε τηλεοπτική ζώνη και αν βρίσκεται, χωρίς να προστεθεί η φραστική βία των ομιλητών. Εδώ και χρόνια μπορεί κανείς ανοίγοντας την τηλεόραση του νωρίς το βράδυ, να βρεθεί αντιμέτωπος με κομμένα κεφάλια, αιμοσταγείς serial killers, βασανισμούς, όπλα, ναρκωτικά, σωφρονιστική βία ενώ στο 70% των περιπτώσεων, αυτός που παράγει τη βία είναι ο καλός. Όλοι μας παρακολουθήσαμε εναγωνίως την προσπάθεια της πρώην(;) επαγγελματία δολοφόνο Βεατρίξ Κίντο να «καθαρίσει» όλη την ομάδα του «Μπιλ» στην ομώνυμη ταινία (αριστούργημα) του Κουέντιν Ταραντίνο(...) Εντυπωσιακό επίσης στοιχείο είναι το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό βίας περιέχουν τα κινούμενα σχέδια του σαββατοκύριακου

Φόβος και χειραγώγηση των μαζών
Όλα τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν μία και μόνο αλήθεια. Κάποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Για ακόμα μια φορά όμως το παιχνίδι που παίζεται είναι κοινωνικοπολιτικό. Οι μεγάλοι ηγέτες του πλανήτη μας, θέλουν έναν λαό φοβισμένο και χειραγωγημένο, ένα λαό έρμαιο του υπέρτατου ευαγγελίου που λέγεται τηλεόραση. Η βία προκαλεί φόβο, ο φόβος ανασφάλεια, η ανασφάλεια αποξένωση και ατομικισμό και αυτά με τη σειρά του εξυπηρετούν το αρχαίο διαίρει και βασίλευε και τη χειραγώγηση των μαζών. Η έκθεση μας σε έναν τεράστιο όγκο βίας καθημερινά λίγο πολύ κάνει ότι και ο κοινωνικός κλονισμός. Μας καθιστά ανίκανους να αντιδράσουμε σε ό,τι μας επιβάλλεται αφού χτυπά κατευθείαν στον ψυχισμό του ανθρώπου.

Δεν έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ένα βίντεο πορνό είναι ακατάλληλο προς θέαση οποιαδήποτε ώρα, ενώ μια σκηνή πχ ηρωικής αιματοχυσίας μπορεί να αναμεταδοθεί με περισσή ευκολία? Τι το κακό μπορεί να κάνει μια τσόντα σε άτομα οποιασδήποτε ηλικίας όταν από τη βάση της αποτελεί μια πράξη αναπαραγωγής αλλά και μια πράξη που αργά η γρήγορα θα την μιμηθεί ο καθένας. Η απάντηση είναι ότι απλά έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Μερικοί θα πουν ότι η ερωτική πράξη στην τηλεόραση δε συνάδει με το ηθικό και θρησκευτικό κομμάτι στη χώρα μας. Και είναι λογικό όταν η θρησκεία από μόνη της ευθύνεται για τις ιστορικά μεγαλύτερες αιματοχυσίες ανα τους αιώνες μέσω οικονομικών και ιμπεριαλιστικών πολέμων αλλά και φεστιβάλ βασανιστηρίων

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω το E.Σ.Ρ. γιατί μπορεί να μη με βοήθησε να μάθω τα μυστικά του σεξ, αλλά με βοήθησε να θέλω να τους βάλω βόμβα και να τους ανατινάξω όλους, αφού φυσικά είχα διαμελίσει τα σώματα τους.
by http://www.ramnousia.com/2010/04/blog-post_01.html

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Ο Σερσεμης...Πρωθυπουργος!!!

Καποια μερα σκεφτομουν τι ειναι ταχα "Ο Πρωθυπουργος μας" ;

Μην ειναι:
αερολόγος γελοίος, μπουνταλάς, μπούφος, μπαρούφας, μπούρδας, χάνος, ψάρι, βλήμα, χαϊβάνι,τούβλο, ντουβάρι, χαλβάς, χάχας, κούτσουρο,χοντροκέφαλος, στενόμυαλος, ελαφρόμυαλος, ορνιθόμυαλος φυγόμυαλος, κουφιοκέφαλος, κοντόφθαλμος, στενοκέφαλος, σκατοκέφαλος, σαχλαμάρας,κοιμήσης, κοιμισμένος, νυχτωμένος, ζευζέκης, στούρνος, στουρνάρι, πίτουρας κολοκύθας, κεφάλας. στόκος, κάλος, μπάμιας, φελλός, καθυστερημένος, σκατόμυαλος, κοκορόμυαλος, ζαβός, ηλίθιος, λειψός, κλούβιος, θέατρο, κουτεντές, κουτούλιακας, βραδύνους, σκράπας, αγαθός, αγαθιάρης, αγαθοκλής, αγαθοψώλης, μικρόμυαλος, μικρονοϊκός, μυγοχάφτης, απόμωρος, ζαβλακωμένος, θεόκουτος, νταμάρι, ζώο, βόδι, μοσχάρι, κρέας, σαχλός, σαχλαμπούχλας, τρίχας, φάβας, χαζοχαρούμενος, άχυρο, χαμένος, χαζοβιόλης, μουρόχαβλος, κλαπανάρας, κρετίνος, αποβλακωμένος, κορόιδο, πατάτας, πιλάφας, καζάνας, ανεγκέφαλος, πτηνοκέφαλος, ελαφροκέφαλος, μπουσδούκος, μπουζουκοκέφαλος, νούμερο, γκαβός, κόπανος, μέτριος, λίγος, ανίκανος, ανεπαρκής, ανερμάτιστος, γκαφατζής, μηδέν, τίποτα, μπουμπούνας, μπουμπουνοκέφαλος, μπαγλαμάς, πλημμύρας, παπάρας, παπαρόπουλος, κώτσος, όρνιο, πρόβατο, κοκωβιός, κότα, βλαμμένος, βλακόμουτρο, βλακέντιος, τενεκές, βλήτο, ούφο, βούρλο, χόρτο, φυτό, μπάζο, Γκαούρ, Γκούφι, γκαγκά, γκάου, κουλός,

Σιγουρα ειναι ολα αυτα μαζι σκεφθηκα.
Αλλα και παλι δεν ημουν απολυτα ικανοποιημενος.
Και τοτε μου ηρθε στο μυαλο μια ξεχασμενη λεξη.
Μια λεξη, ενας χαρακτηρισμος που την εφεραν μαζι τους οι Μικρασιατες και την ακουγα να τη λεει πολλες φορες και η δικια μου η Γιαγια!!!

ΣΕΡΣΕΜΗΣ ...αυτο τα περικλυει ολα.
Σερσεμης οπως λεμε Πρωθυπουργος!!!!!

Υ.Γ
Οι βλάκες πολλάκις, επιλέγονται από έξυπνους "εργοδότες" για να κάνουν την δουλειά τους.
Οταν φτάσουμε στο σημείο να αμφισβητούμε την εξυπνάδα των καθοδηγητών των ηλιθίων, τότε θα πάψει και η βλακεία που μας πλασσάρουν υποτιμώντας έτσι τη δική μας νοημοσύνη σκεφτόμενοι ότι αυτό μας αξίζει.

Δεν έχει αυτονομία ο βλάξ. Ως μονάδα, περνάει απαρατήρητος. Και στην ουσία, πάντα τέτοιος μένει. Εχει ημερομηνία λήξης και επαφίεται στην ανοχή των άλλων. Πάντως επιμένω ότι είναι αδιάφορος. Οι πίσω απ' αυτόν είναι οι επικίνδυνοι......
by anarhogatoulis

Αυτά συμβαίνουν όταν οι Geeks βγαίνουν έξω από το σπίτι.


Ο όρος Geek, δεν πρέπει να συγχέεται με τον όρο Nerd (σπασίκλας). Ένας Geek δεν είναι κατ' ανάγκη έξυπνος. Είναι κάποιος που γενικά δεν αθλείται και διασκεδάζει με Video Games, βιβλία Comic, κάθεται με τις ώρες κολλημένος στον υπολογιστή, σπαταλά αμέτρητες ώρες στο Internet, κλπ...
by cleveridiot.tumblr.com

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ένοχος..


Τώρα που η ελευθερία μου αξίζει όσο ένα νόμισμα που χωράει στον κάθε κουμπαρά του κόσμου, μπορώ να λέω ότι σε αυτήν την χώρα δεν υπήρξα τόσο πατριώτης όσο θα έπρεπε. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι αυτή η χώρα μπορεί να κρατηθεί σίγουρη όχι από τον λαό της, αλλά από έναν φράκτη. Περιμένοντας στο όριο των πατρογονικών μου να έρθει ένας απεσταλμένος της ηλίθιας εξουσίας των ηλιθίων εξουσιαζομένων να σηκώσει έναν ακόμα φράκτη για να μην πατώ, να μην ενοχλώ και να μην ρυπαίνω με την ύπαρξή μου αυτή την άγια χώρα, ασθμαίνω βαριά. Όχι από κούραση του κορμιού αλλά του μυαλού. Δεν πήρα τίποτε από τους προγόνους μου, που μάλλον ήταν πιο τυχεροί, διότι σε αυτούς άξιζε ένα κομμάτι ξερονήσι αντί του προσωπικού τους πατριωτισμού από εμένα που θα μου αξίζει ένα εδώλιο απολογουμένου αντί του χρέους ενός νομίσματος.

Ψάχνοντας να βρω που έγινε το λάθος της δικής μου εκτίμησης απέναντι σε αυτή την χώρα, που πλέον και διά νόμου με θεωρεί υπήκοο και όχι πολίτη, βρίσκω μία μικρή αστοχία στην λέξη σοσιαλισμός που καταδυναστεύει την ξεπουλημένη τούτη γη: Το δεκανίκι των αιωνίως άχρηστων ήταν αυτός ο πράσινος ήλιος με τα προτεταμένα δόντια που μπήκε στην ζωή με τις ευλογίες του όχλου ακριβώς 30 χρόνια πριν. Ένα δεκανίκι που πατούσε πάνω σε ήδη λαβωμένα από αστυνομοκρατία κορμιά και χώθηκε εν τέλει τόσο βαθιά που πλέον βλάστησε και στον ίσκιο αυτού του αιμοδιψούς δέντρου στέκουμε όλοι μας από κάτω. Όλοι από κάτω και κοντά-κοντά να πλέκουμε τα σχοινιά της δικής μας κρεμάλας και όταν ο διπλανός κουράζεται συνεχίζουμε εμείς το δικό του καθώς τα μάτια μας κοιτούν ψηλά για το κλαρί που θα μας κάνει την χάρη να μας κρατήσει και να μην σπάσει στην τελευταία μας αιώρηση.

Αναμένοντας λοιπόν, να χτυπήσει η πόρτα από τους εντεταλμένους για να μου αποδώσουν την κλήτευσή μου και χειροπέδες για το χρέος του ενός νομίσματος που θα χρωστώ, αναρωτιέμαι ακόμη τι δεν έκανα καλά. Και έτσι όπως φέρνω τον χρόνο πίσω στο μυαλό κατανοώ, αν και αργά, ότι το λάθος μου ήταν ότι δεν υπήρξα ποτέ επαγγελματίας πατριώτης. Ότι δεν έκοψα ποτέ δελτίο παροχής υπηρεσιών προς την πατρίδα μου, ότι δεν στήθηκα με κουστούμι κάτω από την σημαία της και ότι δεν ζήτησα τίποτε παραπάνω από αυτή παρά την δεδομένη αξιοπρέπειά μου. Ως ερασιτέχνης, λοιπόν, ας καταδικαστώ.

Ερχονται...Μ.Α.Π.Ε.Σ.!!!!

ΜΕΣΑ . ΑΤΟΜΙΚΗΣ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Καθημερινά στη χώρα μας, εκατονταδες βουλευτες και πολιτικοι εκτίθενται σε κινδύνους κατά την άσκηση του επαγγέλματος τους.
Η έκθεση αυτή μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την πρόκληση "εργατικών" ατυχημάτων,επαγγελματικών ασθενειών (αλσχαιμερ, μαλακινση,οσφυοκαμψια κλπ) ή την πρόωρη φθορά της υγείας τους.
Η βελτίωση των συνθηκών εργασίας σε μία κυβερνηση και η προστασία της Ασφάλειας και της Υγείας των βουλευτων της δεν αποτελεί μόνο υποχρέωση της .
Αποτελεί και το μονο τροπο επιβιωσης της.

Όταν ένας βουλευτης δεν είναι δυνατόν να προστατευθεί επαρκώς με τεχνητά ή άλλα μέτρα, συλλογικής προστασίας από τον "επαγγελματικό κίνδυνο "κατά τη διάρκεια της εργασίας σαν τελευταία γραμμή άμυνας πρέπει να χρησιμοποιεί τα κατάλληλα μέσα ατομικής προστασίας εργαζομενων σοσιαλιστων (Μ.Α.Π.Ε.Σ)

Κατά την χορήγηση των Μ.Α.Π.Ε.Σ
· Ενημέρωση των πολιτικων για τους κινδύνους που απειλούν την υγεία τους.
· Δωρεάν χορήγηση στους πολιτικους των κατάλληλων Μ.Α.Π.Ε.Σ για προσωπική χρήση.
· Παροχή οδηγιών για την αποτελεσματική χρήση των Μ.Α.Π.Ε.Σ με σχετική εκπαίδευση
- Αντικατάσταση τους σε περίπτωση φθοράς όταν έχει πεσει πολυ ξυλο .

Κατηγορίες των Μ.Α.Π.Ε.Σ
Τα ενδύματα εργασίας
Υπάρχουν ειδικά ενδύματα που παρέχουν προστασία έναντι των κινδύνων που συναντώνται σε συγκεκριμένες συναντησεις
Τα ρούχα της εργασίας πρέπει να μην είναι πολύ ευρύχωρα στο σώμα, να είναι καλά κουμπωμένα, σωστά ζωσμένα στη μέση και να μην κρέμεται από αυτά τίποτα που να μπορεί να το αρπαξει καποιο αγανακτισμενο χερι .

Υποδήματα εργασίας
Τα υποδήματα εργασίας προστατεύουν τους βουλευτες από κινδύνους σχετικούς με το τρεξιμο ή πτώση βάρους στα πόδια.
Έτσι τα παπούτσια εργασίας, εκτός από τις εργονομικές απαιτήσεις για να είναι άνετα πρέπει να έχουν και αντιολισθητικές σόλες γιατί συνήθως στους δρομους της Αθηνας υπάρχουν χυμένα λάδια, νερά, σκόνες κ.λ.π.
Ο κίνδυνος τραυματισμού στα πόδια μπορεί να προέλθει από:
Ουσίες θερμές, τοξικές, ερεθιστικές ή διαβρωτικές, (βλεπε Μολοτοφ),
Πτώση κατα τη διαρκεια της τρεχαλας για να γλυτωσει ,
Γι' αυτό το λόγο οι βουλευτες θα πρέπει να φορούν υποδήματα ασφαλείας.

Προστατευτικά μέσα της ακοής.
Η πρόληψη της υγείας των βουλευτων που εκτίθενται σε ένα επιβαρημένο από το θόρυβο εργασιακό περιβάλλον αναπτύσσεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 85/91 «Προστασία πολιτικων από τους κινδύνους που διατρέχουν λόγω της έκθεσής τους σε βρισιες, μπινελικια, φωνες, καταρες κλπ (Φ.Ε.Κ/ 38/α/18-3-1991).
Ο θόρυβος, μάστιγα του σύγχρονου πολιτικου, είναι αιτία για πολλές διαταραχές του οργανισμού (πονοκέφαλος, ζαλάδες, νευρικότητα ηλιθιοτητα, μαλακοπιτουριαση κ.α)

Ο πολιτικος πρέπει:
Να αποφεύγει τους δυνατούς και επαναλαμβανόμενους θορύβους απο βρισιες, φωνες, μπινελικια, χριστοπαναγιες, γιουχαισματα γιατί μπορεί να διαρραγεί το τύμπανο ή να προκληθεί βαρηκοΐα.(ασθενεια απο την οποια πασχουν οι περισσοτεροι και ετσι δικαιολογειται και η σταση τους απεναντι στους ψηφοφορους τους).

Εάν δεν μπορεί να το αποφύγει να προστατεύει τα αυτιά με ωτοασπίδες, ή με ωτοβύσματα κατά του θορύβο(αυτο το μετρο ολοι οι πολιτικοι το εχουν χρησιμοποιησει εστω και μια φορα μονο που ξεχασαν να τις ξαναβγαλουν)..

Προστατευτικά μέσα των οφθαλμών.
Τα προστατευτικά γυαλιά αποτελούν την κύρια προστασία των οφθαλμών και είναι διαφόρων τύπων ανάλογα με τον κίνδυνο που αντιμετωπίζει ο εργαζόμενος.

Τα γυαλιά γενικής χρήσης προσφέρουν γενική προστασία από τυχόν ιπτάμενα μικροαντικείμενα και ροχαλες κατα τη διαρκεια επισκεψης του πολιτευτη στην εκλογικη του περιφερεια η ενος "ρομαντικου" περιπατου στους δρομους της Αθηνας.

Και ερχομαστε στο κυριοτερο Το κράνος εργασίας.
Το κράνος εργασίας προστατεύει τον εργαζόμενο από πίπτοντα αντικείμενα ή από τυχαία πρόσκρουση του κεφαλιού με σταθερά αντικείμενα Υπάρχουν διάφορα είδη κρανών εργασίας που όλα τους καλύπτουν ακομα και τους πιο κεφαλες πολιτικους.

Το κράνος εργασίας πρέπει να το φοράΝε όταν:
· Εργάζονται ή περνάνε κοντά από πολιτες ή σημεία όπου κυκλοφορουν γενικα πολιτες.
Ψηφοφοροι τους η μη μικρη εχει σημασια.
Όταν τους το υποδεικνύουν κατά περίσταση η κυβερνηση τους ή ο υπουργος ασφαλείας.
Όταν πιστεύουν από μόνοι τους ότι τους παρέχει μεγαλύτερη προστασια γνωριζοντας τι καθικια ειναι.

Συμπερασματικά

Παρά τις ομολογουμένως σημαντικές προσπάθειες αποτελεί κοινό μυστικό το ότι η κατάσταση στα θέματα ασφάλειας πολιτικων είναι μέτρια έως κακή.
Μια σημαντική παράμετρος του ζητήματος είναι ο ανθρώπινος παράγοντας από την πλευρά των πολιτικων.
Τα σημαντικότερα προβλήματα από αυτή την άποψη είναι η μη χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας (μάσκες, κράνη, γυαλιά κλπ) και η παρέκκλιση από οδηγίες ασφαλειας για λόγους ευκολίας, ταχύτητας, ή από υπερβολική αυτοπεποίθηση(τρομαρα τους).

Η έλλειψη ενημέρωσης των πολιτικων για ορισμένους από τους κινδύνους που διατρέχουν, καθώς ξεχνουν οτι εκτος απο τη μασα τις μιζες το ξεπουλημα του τοπου, εκει εξω υπαρχει και ενας ολοκληρος κοσμος που τους περιμενει για να τους δειξει την...αγαπη του!!!
by anarhogatoulis