Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Λέγε με...πρόβατο!!

Και γελάδα μπορείς να με πεις.
Μαλάκα, μην τολμήσεις να με αποκαλέσεις!! Σεληνιάζομαι!!
Ξυπνάς το ρωμέϊκο μέσα μου. Το φιλότιμο και το αντριλίκι μου.
- Ο πρόεδρος του eurogroup κ.Γιούγκερ-μαν, έβαλε φωτιά στα πολιτικά μας πράγματα. Στο "περιθώριο" της συνέλευσης του ΔΝΤ δήλωσε πως γνώριζαν στην Ευρώπη το χάλι της ελληνικής οικονομίας εδώ και καιρό, πως συζήτησε το θέμα με τον Ελληνα πρωθυπουργό και πως Γερμανία και Γαλλία κέρδιζαν από τις εξαγωγές τους και τις πωλήσεις όπλων προς την Ελλάδα.
Ο κ. Γιούγκερ-μαν μας αποκάλεσε: αγελάδες (γιατί μας αρμέγουν δεκαετίες), μαλάκες (γιατί μας φιστικώνουν κι εμείς το χαζοευχαριστιόμαστε) και πρόβατα (γιατί μα αρμέγουν,μας φιστικώνουν κι εμείς δεν αντιδρούμε).
- Οι εξαίρετοι,λοιπόν, σύμμαχοι και φίλοι γνώριζαν την πραγματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Σιωπούσαν, όμως. Και συνέχιζαν να μας "δανείζουν" και να κερδοσκοπούν: τα δανεικά τα έπαιρναν κανονικά και τοκο-γλυφικά πίσω και μας πουλούσαν φρεγάτες,υποβρύχια,οδοντογλυφίδες,πάνες, προστασία και χαμόγελα.
Ακριβώς τα ίδια που κάνουν και σήμερα: μας πουλούν προστασία και χρήμα, να εξοφλήσουμε τα παλιά και να διασώσουμε τα κράτη και τις τράπεζές τους.
- Γιατί ο κ.Γιούγκερ-μαν "έκανε μια δήλωση" που μπορούσε να μην την κάνει π ο τ έ;; Ιδού μερικές,αντιπατριωτικές και μη απίθανες εκδοχές:
1) Εχουν αντιληφθεί στην τρόϊκα πως απέναντί τους έχουν μία πλήρως υπο-ταγμένη-πειθήνια κυβέρνηση κι έναν "πρόθυμο" να υποταχθεί λαό.
2) Η αναφορά του Γιούγκερ-μαν σε έλληνα πρωθυπουργό που τον ενημέρωσε για την κατάσταση της οικονομίας μας, έχει πολιτικές αφετηρίες και αποσκοπεί στην πόλωση και διαίρεση του εκλογικού σώματος,εν όψει Νοέμβρη.
3) Εχουν εκλείψει οι λόγοι αποσιώπησης των γεγονότων.
- Είναι η δήλωση Γιούγκερ-μαν, απλή δήλωση ομολογίας;;
Δήλωση μετάνοιας;; Δήλωση αλληλεγγύης;; Δήλωση συγνώμης;;
ΟΧΙ. Είναι δήλωση θράσους καιι προειδοποίησης!!
Είναι δήλωση θράσους γιατί μας θεωρούν πλήρως υποτελείς.
Είναι δήλωση προειδοποίησης,γιατί μας απειλούν.

Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι και ντόπιοι συνεργάτες, περίμεναν αντιδράσεις.
Αιφνιδιάστηκαν και ικανοποιήθηκαν.
Εξακολουθούν να μας θεωρούν πρόβατα. Και γελάδες. Και μαλάκες.
Το πείραμα στην Ελλάδα πετυχαίνει.
Τα λεφτουδάκια τους θα τα πάρουν πίσω.Ολα και τοκογλυφικά.
Ο νεοφιλελευθερισμός θα νικήσει!!

Αυτοί μιλούν κάθε μέρα. Τη δουλειά τους κάνουν.
Κοντεύει ο καιρός.
Να αποδείξουμε αν γινήκαμε ώριμοι πολίτες.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΕΜΦΑΝΙΣΗ UFO !


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΕΜΦΑΝΙΣΗ UFO !

Κατά καιρούς, πολλοί άνθρωποι έχουν δηλώσει πως έχουν δει κάποιο "αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο", γνωστό και ως Α.Τ.Ι.Α. ή UFO. Έπειτα από μελέτη μαρτυριών προκύπτει ότι μερικά UFOs έχουν εμφανιστεί σε περισσότερους από έναν ανθρώπους. Οι πιο... προχωρημένοι είναι πεπεισμένοι πως τα UFOs έχουν έρθει στη Γη εδώ και χιλιάδες χρόνια και οι κυβερνήτες τους ζουν ανθρώπινες ζωές εξυπηρετώντας περίεργους σκοπούς και στόχους... Η άγρυπνη ομάδα του Ραμνουσία, κατόρθωσε να εντοπίσει κ να φωτογραφίσει ένα από αυτά...
Προσοχή!!! Εάν τύχει κ το συναντήσετε προσπαθήστε με κάθε τρόπο να το διώξετε μακριά. Το σώμα του παράγει ένα πολύ σπάνιο είδος βλέννας, ικανό να σκοτώσει 3 βουβάλια Αιτωλοακαρνανίας.

Εμπρηστές ναι. Πυροσβέστες ποτέ.

Η αλήθεια είναι απλή και μοναδική: στη σημερινή κατάσταση μας οδήγησαν οι πολιτικές που εφάρμοσαν Πασοκ και Ν.Δούλα.
- Δεν έχει,πλέον, καμμιά σημασία το ποσοστό ευθύνης του κάθε κόμματος.
- Δεν έχει σημασία αν, κάποιο σκάνδαλο είναι περισσότερο πράσινο ή περισσότερο γαλάζιο.
Σημασία έχει το ότι υπήρξαν σκάνδαλα.
- Σημασία δεν έχει αν συστάθηκαν πολλές ή λίγες εξεταστικές.
Σημασία έχει που έχει ξεφτιλιστεί ένας Θέσμος. Που η αλήθεια δεν αποκαλύπτεται ποτέ. Που συγκαλύπτονται ευθύνες και ένοχοι.
- Δεν έχει σημασία αν, μια πράσινη κυβέρνηση παρήγγειλε 100 αεροπλάνα και μια γαλάζια 5 υποβρύχια.
Σημασία έχει πως διόγκωναν (γιατί;;) τις πραγματικές στρατιωτικές ανάγκες της χώρας. Σημασία έχει πως η κάθε παραγγελία ήταν και μια ευκαιρία για κάποια μίζα. Το σημαντικώτερο: οι παραγγελίες-μίζες, γινόντουσαν στο όνομα της υπεράσπισης του Εθνους, της ανεξαρτησίας μας και της υπερά σπισης της εδαφικής μας ακεραιότητας.
Τη Χώρα δεν την υπερασπίζονται άρματα χωρίς βλήματα, αεροπλάνα χωρίς ανταλλακτικά και υποβρύχια-ζυγαριές.
Δεν μπορούν να την υπερασπιστούν άφρονες μιζαδόροι.
Πολιτικοί με βεβαρημένο "πολιτικό" μητρώο!!
- Οταν είχαμε πράσινο κράτος,έφταιγαν οι κυβερνήσεις του Πασοκ.
Οταν είχαμε γαλάζιο,έφταιγαν οι κυβερνήσεις της Ν.Δούλας.
Αυτά μας έλεγαν οι δυο μονομάχοι.
Τώρα, που, εδώ και χρόνια, δεν έχουμε καθόλου κράτος, δεν φταίει κανένα από τα δύο κόμματα εξουσίας!!
Προφανώς,φταίμε εμείς, ο Λαός!!
- Δεν έχει σημασία που όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις ισχυρίζονταν πως παρέλαβαν στάχτες από τους προηγούμενους.
Σημασία έχει,πως, αυτό το διαχρονικό,δικομματικό παραμύθι, αποτελούσε το άλλοθι για μια νέα πολιτική λιτότητας σε βάρος του Λαού.
- Σημασία έχει,πως,όλες οι πολιτικές λιτότητας ήσαν ταξικές.
Είχαν θύτες και θύματα.
Είχαν για εχθρούς, τους εργαζόμενους και τους μικροεπαγγελματίες.
Είχαν και τους μόνιμους υποστηρικτές: τραπεζίτες, βιομήχανους, ΜΜΕ και τα συναθροιζόμενα λαμόγια.
- Σημασία έχει πως όλοι τους εμπορεύτηκαν τις ελπίδες μας και σαν κυβέρνηση και ως αξ.αντιπολίτευση.
- Σημασία έχει πως έβγαλαν στο σφυρί τις ζωές μας και τιςζωές των παιδιών μας.
Ολοι τους, έχουν πολιτικό και κυβερνητικό "προηγούμενο".
Κανείς τους δεν είναι άμοιρος της σημερινής κατάστασης.
Ολοι τους υπήρξαν συνειδητοί εμπρηστές!!
Οσο για μας, ένα έχω να πω:
Δεν χρειαζόμαστε νταβατζήδες!!
Οποιος θέλει να (ξανα)αφεθεί στα χέρια τους ως ανυπεράσπιστη και αθώα χωριατοπούλα, ας το κάνει!!
Δικαιολογίες και "ανοχές"...STOP!!
by Dimitris Z

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ.


Αδιαλλαξία: Εγγράφεται με επικίνδυνα αρνητικό τρόπο από τις διωκτικές αρχές αλλά και τα ΜΜΕ, όταν αναφέρεται σε ανθρώπους που δεν συνδιαλέγονται τις αξίες τους με τους εντεταλμένους συνήγορους της κυριαρχίας

Αισθητική: Σύνολο γνώσεων και κανόνων που αναφέρονται στο “ωραίο”. Θεσμίζεται κάθε φορά με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι παντελώς ανώδυνη για την εκάστοτε υπάρχουσα τάξη πραγμάτων.

Αλβανός: Ο μέγας αποδιοπομπαίος τράγος του κυρίαρχου κρατικού και του υπολανθάνοντος κοινωνικού ρατσισμού στην Ελλάδα. Δεν είναι καθόλου σπάνιο να συναντήσεις τσιγγάνο που να αποπέμπει αλβανό ή και αλβανό όμως, που να αποπέμπει αφρικανό.

Αλληλεγγύη: Η ευκολία να μπορείς να μπεις στη θέση του Άλλου και με τα κριτήρια της πολιτικής και κοινωνικής σου συνείδησης να καθοδηγήσεις ποιοτικά και ποσοτικά την (συν)πράξη της αλληλοϋποστήριξης και αλληλοβοήθειας.

Αλλοτρίωση: Όλη εκείνη η διαδικασία βάσει της οποίας ο άνθρωπος αποξενώνεται από τον ίδιο του τον εαυτό. Εγκαθίστανται στην συνείδηση συστημικοί κώδικες με την εντολή να καθορίζουν τις επιλογές και τις αποφάσεις της. Ξεπερνώντας τον Μαρξ που εντόπιζε τη διαδικασία αυτή στις παραγωγικές σχέσεις, σήμερα μπορούμε να αντιληφθούμε την διάχυση της να δεσπόζει σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας με μια έμφαση από τις πηγές του θεάματος.

Αμφισβήτηση: εναντιολογία, αντίρρηση, εμφάνιση διαφορών…πρόκειται για μια απαραίτητη ύβρι προς καθετί το αναμφισβήτητο και μπορεί κανείς να αντιληφθεί το μίσος της “αναμφισβήτητης” κυριαρχίας προς κάθε αδιαπραγμάτευτη αμφισβήτηση που στοχεύει τις ίδιες τις δομές της, την ίδια την αναγκαιότητα ύπαρξής της. Μια αμφισβήτηση, ωστόσο, που θεωρεί όρο ζωής της τον φαινομενικό πλουραλισμό του καθεστώτος, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η καλύτερη διαφήμισή του.

Αναπαραγωγή: Σήμερα, υπό τη δεσποτεία της κοινωνικής συναίνεσης, το μεγάλο ζητούμενο της κυριαρχίας είναι: να αναλάβουν το έργο της αναπαραγωγής της οι ίδιοι οι υπήκοοι. Η καχυποψία απέναντι σε κάθε επίκληση αλληλεγγύης, συμμετοχής και συγκατάθεσης από τις σειρήνες της εξουσίας είναι μια καλή αρχή.

Αναρχία: Χωρίς Αρχή, χωρίς εξουσία. Η ιστορική της “μοίρα” είναι να μάχεται ακόμη και την εξουσία των ιδεών πάνω στους ανθρώπους. Δεν είναι ένα ακόμη σύστημα ιδεών, μια ιδεολογία, που αγωνίζεται να κυριαρχήσει πάνω στην ατομική, συλλογική και κοινωνική συνείδηση. Με την επίκληση της ελευθερίας και του αγώνα για την κατάκτηση της, διαμορφώνονται αξίες-σημεία αναφοράς για την εγκαθίδρυση προσωπικών, συλλογικών και κοινωνικών σχέσεων στην προοπτική της διαλεκτικής καθολικής τους γενίκευσης. Ό,τι περιορίζει συνειδητά ή θεσμισμένα την ελευθερία πρέπει να καταστραφεί εδώ και τώρα. Με την αναρχία απέναντι στην εξουσία έχει διαμορφωθεί πλέον μια καίρια αντίθεση, που ερμηνεύει την ιστορική κίνηση χωρίς τα κενά και τις ασυνέχειες του μαρξιστικού δίπολου κεφάλαιου-εργασίας.

Αντίληψη: Για να κατανοήσεις και να κρίνεις έναν άνθρωπο και τη στάση του πρέπει να συνθέσεις τη θεωρία του σε σχέση με τον τρόπο που την πραγματώνει. Μόνο με δεδομένη την θεωρία και την πράξη μαζί δηλώνεται ξεκάθαρα η αντίληψή του και όχι η φαινομενικότητα που μπορεί να εμφανίζει αντικατοπτρισμούς του συγκεκριμένου ανθρώπου πότε μέσω της θεωρίας και πότε μέσω της πράξης διαχωρισμένα.

Ανυπομονησία: Τα μεγαλύτερα ανθρώπινα λάθη γίνονται από την ανυπομονησία, έγραψε ο Φ. Κάφκα, για να αναλογιζόμαστε πόσο έχουν κοστίσει αυτά τα λάθη μέσα στις γραμμές του εξεγερτικού προτάγματος και όχι μόνο.

Απεργία: Ανεξάρτητα από τον τρόπο που έχει θεσμιστεί και χρησιμοποιείται από τους κοινωνικούς χειραγωγούς -κόμματα και συνδικαλιστές-, είναι μια υπερασπίσιμη κατάσταση. Αξίζει να κατεβαίνεις σε απεργία που έχει αποφασιστεί ερήμην σου βάζοντας το δικό σου περιεχόμενο και διεκδικώντας το. Ειδάλλως, θα πρέπει να αντέξεις τα χνώτα των απεργοσπαστών.

Ατομισμός: Τόσο κοντά και τόσο μακριά από την ατομικότητα. Ο ατομισμός συνιστά μια ιδεολογία που προκρίνει τα πιο εγωμανή συμφέροντα, σε αντίθεση με την ατομικότητα που αναγνωρίζει τον εαυτό της, τη διαφορετικότητα σε σχέση με τους Άλλους αλλά και την -με κριτήρια- ισότιμη αποδοχή τους.

Βανδαλισμός: Ο τρόπος που η “κοινή γνώμη” χαρακτηρίζει τις ζημιές από οργισμένες μειοψηφίες σε δημόσιους χώρους αλλά ποτέ την γενικευμένη πολεοδομική βαρβαρότητα ολόκληρης της πόλης. Και η “κοινή γνώμη” πεθαίνει όχι βέβαια από τους βανδαλισμούς αλλά μυωπική (επειδή το βλέμμα εστιάζει διαρκώς στους απέναντι τοίχους), μόνη (γιατί δεν την αντιλαμβάνεται εγκαίρως ο άγνωστος γείτονας), από μακροχρόνια ασθένεια (για την οποία συνήθως δεν εντοπίζονται με σαφήνεια τα αίτια –που θα οδηγούσαν στους δολοφόνους).

Βία: Δεν είναι τυχαίο που έχει γίνει σημείο αναφοράς για την διαφοροποίηση πολιτικών στάσεων. Είναι λάθος να δει κάποιος την βία ξεκομμένη από τα κίνητρά της και να της προσδώσει έτσι τέτοιες αυτονομημένες δυνατότητες που να την καθιστούν απριόρι προβληματική. Σύγκρουση χωρίς βία δεν υπάρχει εκτός κι αν φετιχοποιηθεί η θυσία και μαζί της η πιο κυνική μεταφυσική.

Δημιουργία: Απλώνει απεριόριστα –μέχρι του σημείου που να καταργεί- αυτό που ο αστικός πολιτισμός έχει ονομάσει τέχνη: η διαχωρισμένη λειτουργία που διεκπεραιώνεται από επαγγελματίες ειδικούς χάνεται μέσα σε καθετί που μπορεί να φτιάξει ο οποιοσδήποτε διαμορφώνοντας μόνος του τη δική του “αισθητική”.

Δημοκρατία: Στη γνωστή μας αρχαιότητα, πέρα από την διαφήμιση της ισονομίας αλλά και ταυτόχρονα από την προβληματική θέσμιση της εκμετάλλευσης, η κουλτούρα των πολιτών αντιλαμβάνονταν με ορθολογικό τρόπο τους κοινωνικούς και πολιτικούς ανταγωνισμούς. Η συμμετοχή στην σύγκρουση ήταν υποχρέωση του πολίτη. Σήμερα, φετιχοποιείται μια δημοκρατία με φενακισμένη ισονομία, με βαθύτερη προώθηση και θέσμιση των κοινωνικών ανισοτήτων αλλά και με εξιδανίκευση της αδράνειας, της παθητικοποίησης και της πιο χυδαίας μορφής εξατομίκευσης.

Διασκέδαση: Σημαίνει σκορπίζω, σκορπίζομαι. Στην αρχαιότητα δεν είχε καμία σχέση με καταστάσεις με τις οποίες συνδέουμε τη λέξη σήμερα. Τότε, όσον αφορά την αισθητική (με βαθύτερη προφανώς έννοια από την κωδικοποίηση του κάλλους) απόλαυση χρησιμοποιούσαν τη λέξη: ψυχαγωγία. Το σκόρπισμα (ως επιβεβαίωση των πολλαπλών διαχωρισμών) και η εκτόνωση (ως καθοδηγημένη λειτουργία για την ισορροπημένη επαναφορά στους παραγωγικούς χώρους) εμφανίστηκαν στους χώρους της αισθητικοποιημένης επικοινωνίας μαζί με τον καπιταλισμό.

Διαφήμιση: Η προσπάθεια του εμπορευματικού κόσμου να αποικιοποιήσει το ανθρώπινο ασυνείδητο. Ένας από τους πιο ισχυρούς τομείς του κεφαλαίου σήμερα, και ποινικά: διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Διαχωρισμός: Είναι το πρώτο στάδιο στη διαδικασία της κοινωνικής χειραγώγησης. Η κοινωνία του Θεάματος χαρακτηρίζεται από ανθρώπους με διαχωρισμένες λειτουργίες, ανάγκες και επιθυμίες και από χώρους που η δομή τους δημιουργεί και εξυπηρετεί αυτές ακριβώς τις διαχωρισμένες λειτουργίες. Η εξειδίκευση στους εργασιακούς χώρους έρχεται να προστεθεί σε ανεπικοινώνητες μεταξύ τους δραστηριότητες που δημιουργούν πολλά και μικρά στεγανά σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας. Τα μικρά αυτά στεγανά έχουν αποκτήσει συγκεκριμένη εικόνα, έχουν θεσμιστεί σε ρόλους που εγκαλούν τον άνθρωπο για την καλύτερη δυνατή διεκπεραίωσή τους. Μια κοινωνία, αφού κατακερματιστεί, μπορεί στη συνέχεια να ομογενοποιηθεί ετερόνομα.

Εισιτήριο: Το χέρι στην τσέπη, τα χρήματα, ίσως κάποια ρέστα, περάστε. Αυτονόητο νταλαβέρι στο διάβα της “εισόδου”. Κίνηση που -όλοι όσοι θέλουν να διαφοροποιούνται από τις κατεστημένες “εισόδους”- θα έπρεπε να αντιμετωπίζουν σαν επικίνδυνα ορθολογικοποιημένη, αφού με απρόσκοπτη απλότητα εξισώνει κάθε είδους “είσοδο”. Όχι. Το πρόβλημα των εμπορευματικών σχέσεων σε απελευθερωτικά εγχειρήματα δεν λύνεται αν δεν υπάρχει μόνο το εισιτήριο. Ωστόσο, το πρόβλημα διαιωνίζεται όταν υπάρχει.

Εξουσία: Όσο και να προσπαθούν οι κήρυκες της ιδεαλιστικοποίησης της δεν θα μπορέσουν ποτέ να πείσουν ότι η εξουσία, η τάση για επιβολή, είναι εγγεγραμμένη στην ανθρώπινη κυτταρική μνήμη. Μια τέτοια ρητορεία δεν μπορεί παρά να οδηγεί σε μια εσωτερίκευση των εξωτερικών αντιφάσεων του συστήματος, σε μιαν αέναη, ανακυκλώμενη και χωρίς νόημα μάχη σώμα με σώμα, σε μια εντέλει έλλογη αποδοχή και χρήση των εξουσιαστικών μεθόδων εφόσον θα έχουν καταστεί αναπόφευκτες. Την εξουσία την πολεμάς εκεί που την συναντάς και όχι σε παγιωμένα μεταφυσικά πεδία που εκ των προτέρων έχεις αναδείξει ερήμην των υποκειμένων.

Θέαμα: Πολλοί το ταυτίζουν με ό,τι υπόκειται στο θεαθήναι και κάποιοι άλλοι με ό,τι είναι εντυπωσιακό. Όπως όμως έχει εγγραφεί στην σύγχρονη επαναστατική ανάλυση των όρων κυριαρχίας, πρόκειται για μια μέθοδο θέσμισης διαδοχικών κοινωνικών διαχωρισμών μέχρι τον κατακερματισμό προσώπων, σχέσεων και κοινωνικών μορφωμάτων για να επανενωθούν στη συνέχεια με τους όρους και τις προοπτικές που θέτει η κυριαρχία. Το χαρακτηριστικό όπλο αυτής της μεθόδου είναι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εικόνας.

Καλλιτέχνης: Απεχθής τίτλος για ευρεία κατανάλωση. Από τις Ακαδημίες μέχρι την παραλιακή πρόκειται για μια υπαρξιακή ματαιοδοξία και μια επαγγελματική μιζέρια που βασίζεται στην επικύρωση των δημόσιων σχέσεων και στην οικονομική ισχύ για μια διαρκώς επισφαλή κοινωνική καθιέρωση. Πρόκειται για ένα επάγγελμα που ευτελίζεται τόσο περισσότερο όσο γίνεται επικλητό.

Κέρδος: Γενικευμένη έννοια που δεν περιορίζεται στην πολιτική οικονομία, αλλά φτάνει μέχρι την πολιτική υπεραξία, μέχρι και τη σφαίρα των διαπροσωπικών σχέσεων εφόσον μπορεί να διαμορφώνει ένα υπόβαθρο ακόμη και συναισθηματικής υπεραξίας.

Κριτική: Το Καθεστώς διεκδικεί την απουσία της. Με το μονοπώλιο της πληροφόρησης και μια διαδικασία παροχής γνώσης όπου η κριτική είναι ποινικοποιημένη, προωθείται μια περιστολή των κριτηρίων στους υπηκόους με σκοπό την αποδοχή της παρούσας κατάστασης πραγμάτων ως της καλύτερης δυνατής.

Λόγος: Αυτό που εκλογικεύει με τον μοναδικό σου τρόπο τις πράξεις σου. Η “γλώσσα” του περιεχομένου, που μπορεί να μεσολαβείται από τους περιορισμένους κώδικες, δεν χάνει όμως καθόλου τη σημαντικότητα τού να εκτείνει την αυτονόμηση της ακόμη και μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια. Γιατί δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να αρθρώνουν άλλοι Λόγο για τις δικές σου Πράξεις.

Μίμηση: Μια καταραμένη συνταγή που δεν μπορεί παρά να σε απομακρύνει όλο και περισσότερο από τον εαυτό σου και να σε φέρνει όλο και πιο κοντά σε κάποιον ρόλο. Τίποτε χειρότερο από το να υποβαθμίζεις τον ίδιο σου τον εαυτό και να νιώθεις εξύψωση όταν μετουσιώνεσαι σε κάποιον άλλο.

Ομοιομορφία: Μια κατευθυνόμενη από την κυριαρχία παρεξήγηση όταν την ταυτίζει με την ισότητα. Από την απανθρωποποιημένη αισθητική του σταλινισμού που έβαζε χιλιάδες ανθρώπους σε ομοιόμορφα κλουβιά –τεράστια οικοδομικά μπλοκ- με το πρόσχημα της ισότητας, μέχρι την αισθητική του ρατσισμού, για πολλά χρόνια η ομοιομορφία ήταν η αισθητική της ισότητας. Μέχρι που ακόμη και το ελληνικό κράτος αναγκάστηκε υπό την απειλή μιας πολιτικής αστάθειας κι ενός αναχρονιστικού υπολείμματος σε σχέση με την “αντιρατσιστική” Ευρώπη, να ενημερώσει τους υπηκόους ότι είναι όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί.

Ουτοπία: Κάθε άλλη εκδοχή της κοινωνικής πραγματικότητας και των δυνατοτήτων της πέρα από αυτήν που διαμορφώνει κάθε φορά η Κυριαρχία. Στη λέξη αυτή εξορίζονται σαν γραφικές κι ακίνδυνες όλες οι επαναστατικές κοινωνικές προοπτικές. Τα ειρωνικά χαμόγελα ωστόσο, που απαντούν σε “οραματιστικές” περιγραφές, χάνονται όταν η επανάσταση στην καθημερινή ζωή καταλύει κάθε μεσσιανική ουτοπική αναφορά στην επανάσταση και γίνεται Πράξη.

Ρόλος: Μια υποδειγματική συμπεριφορά βάσει ενός στερεότυπου. Η ικανότητά να διεκπεραιώνεις τους ρόλους με τον καλύτερο τρόπο είναι και το διαβατήριο για την άνοδο στην κοινωνική ιεραρχία. Σε αυτή τη διαδικασία μπορείς να βοηθηθείς και από τις τεχνικές της ταύτισης, της μίμησης και της υποκριτικής, τεχνικές δανεισμένες από πειράματα αναπαράστασης. Αναπαριστάς κάτι που δεν είσαι μέχρι να ταυτιστείς πλήρως με τον ρόλο και να αρχίσεις να τον αναπαράγεις σα να’ ναι δικό σου απόκτημα. Ο ρόλος τρέφεται με ό,τι καλύτερο και ζωντανό έχεις.

Συνείδηση: Σ’ αυτό θα βοηθήσει η μυθική υπερβατικότητα των αρχαίων ελλήνων. Στους Δελφούς υπάρχει ένα μικρό άγαλμα, ο Ηνίοχος, που αναπαριστά τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου. Πρόκειται για ένα άρμα με δυο άλογα, έναν οδηγό κι έναν αναβάτη. Το άρμα είναι η υπόσταση (το άμεσο Είναι κατά τον Χέγκελ), τα άλογα είναι το συναίσθημα, ο οδηγός είναι το πνεύμα και ο αναβάτης είναι η συνείδηση. Εάν πρόκειται να διανύσεις μια απόσταση δεν μπορείς να αφήσεις τα άλογα (τα συναισθήματα) να οδηγήσουν γιατί το πιο πιθανό είναι να καταστραφεί το άρμα (να μην αντέξει η υπόσταση). Χρειάζεται ο οδηγός (το πνεύμα) που να γνωρίζει τις αντοχές του άρματος, τις δυναμικές των αλόγων και τη διαδρομή και να καθοδηγήσει το άρμα. Στην ουσία όμως ο αναβάτης (η συνείδηση) είναι αυτός που πρέπει να επιλέγει πάντα τον προορισμό. Η συνείδηση είναι η δεσπόζουσα της Ύπαρξης.

Τέχνη: θα μπορούσε να είναι μια έννοια διεκδικήσιμη από τις απελευθερωτικές δυνάμεις εάν δεν ήταν κοινωνικά εγχαραγμένη πλέον ως μια διαχωρισμένη δραστηριότητα ολοκληρωτικά αποικιοποιημένη σε χώρο, χρόνο, πρόσωπα και έργα από την κυριαρχία. Τέχνη σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα που δεν μπορούν επ’ ουδενί να ονοματίσουν την εκφρασμένη ανάγκη για μια δημιουργικότητα πέρα και ενάντια στα όρια που θέτει η κυριαρχία. Πρόκειται για μια έννοια που έχει κατασπαραχθεί -με το πτώμα της να περιφέρουν κάτι θλιβεροί γελωτοποιοί.

Ωστόσο: Η Ιστορία γράφεται στιγμή προς στιγμή και από εμάς.

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Το "εθνοκτόνο" κύκλωμα...

ΜΟΛΙΣ νιώσουν πως βρίσκονται στο στόχαστρο κατά κλάδο, σινάφι και ομάδα, σου ρίχνουν εκείνο το «δεν είναι όλοι» και (νομίζουν) πως καθαρίζουν. Αυτό δα μας έλειπε. Να είναι όλοι οι πολιτικοί τύπου…Άκη, οι ταξιτζήδες (όλοι) άτροποι, οι μηχανικοί μιζαδόροι, οι γιατροί φακελάκηδες. Το ζητούμενο είναι να μην υπάρξει ΚΑΝΕΝΑΣ. Κι αν υπάρξει, να εξοντωθεί. Για λόγους δικαιοσύνης και παραδειγματισμού. Όπως ένας που σκότωσε τη…μάνα του (δεν τη σκοτώνουν όλοι) και τον περιμένουν δεσμά και καταδίκη.

ΝΑ πάμε στους γιατρούς φακελάκηδες; Εξαντλημένο το θέμα, οι περιπτώσεις συνιστούν τον κανόνα και δεν πρόκειται κανένας τους να επιστρέψει τα κλεμμένα, ούτε να του πας…τσιγάρα στη φυλακή. Μας απασχολεί το κύκλωμα «γιατρός-ασθενής-φάρμακο». Μαφιόζικο και «εθνοκτόνο», αλλά η διαβάθμιση να απαλλάσσει τον ασθενή απ’ τη βαριά ευθύνη. Η συνάρτηση-εξάρτηση που δεν θ’ αφήσει την εθνική μας οικονομία να πάρει απάνω της. Η αλητεία της άσπρης μπλούζας που κλείνει το μάτι στην φαρμακεμπορία των φαρμακοβιομηχάνων και με τον ασθενή μοχλό-θύτη και θύμα.

ΚΙ έγραφε ο γιατρός ασταμάτητα για να’ ναι «καλός γιατρός» στα μάτια της γριούλας, μάτσο οι συνταγές στον φαρμακοποιό και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί τους κράτους με πολλή… αχρωματοψία. Κανένας σε κανέναν δεν έριξε ματιά αυστηρή, δεν νοιάστηκε για το ταμείο του, για το φάρμακο που’ γινε φαρμάκι εθνικό. Τσέπωσε τα ποσοστά του ο «λειτουργός», τη μίζα του απ’ τα «παραϊατρικά», ταξίδεψε και σε μέρη ‘ξωτικά με γυναίκα, παιδιά, φιλιππινέζα και…πεθερά.

ΚΙ αν τα παραπάνω είναι τα…ψιλά, πώς να’ χεις πρόσβαση στα χοντρά των πιράνχας με τις μίζες και τις υπερτιμολογήσεις; Εκεί το πάρτι, χρόνια τώρα, εκεί «κρεμούν» υπουργούς (Υγείας) και τους καταβροχθίσουν τρωγοπίνοντας κι αν πει ο εισαγγελέας να κοπιάσει για το άντρο τους, θα (παρα)μείνει στα σκαλιά.

ΚΑΠΟΤΕ φακέλωναν χωρίς μέσα και προσωπικό. Σήμερα, είναι αναγκαίο το ηλεκτρονικό φακέλωμα και μοιάζει παιχνιδάκι. Τις αμαρτίες του έκαστος κι αν ο συντελεστής χτυπήσει κόκκινο, η πόρτα του κελιού ανοίγει αυτόματα. Με τα χέρια κλεφτών αγκυλωμένα, ταμεία να ξυπνούν απ’ τον λήθαργο και την εθνική μας οικονομία να συνέρχεται απ’ το κώμα.
by Thanasis Nikolaidis

Νταβάδες και πολιτικοί τρομοκρατούν την κοινωνία....

Αν διαβάσεις σήμερα προσεχτικά τον τύπο της διαπλοκής, μπορεί να αισθανθείς όπως εγώ: βρωμισμένος. Λερωμένος από την σαπίλα και την χυδαιότητα ελεεινών υποκειμένων, που δυστυχώς δομούν την κοινή γνώμη και υποστηρίζουν την συγκρότηση της «κοινής λογικής» στην Ελλάδα.

Η ελληνική κοινωνία εμφανίζεται να απειλείται από μυστήριες δυνάμεις του σκότους, οι οποίες επιδιώκουν να προκαλέσουν χάος, οδηγώντας πρώτα τον λαό να απορρίψει τον δικομματισμό στη κάλπη και μετά σε διαδηλώσεις και βίαιες αντιδράσεις, ώστε να χαθεί ο έλεγχος, να μας εγκαταλείψουν οι προστάτες μας της τρόικας και να επέλθει η τελειωτική καταστροφή. Αφού πρώτα η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου κατατρομοκράτησε τους Έλληνες με απειλές που τις ονόμαζε διλήμματα και οικονομικά μέτρα, τώρα οι μαριονέτες των νταβάδων ξεσαλώνουν κυριολεκτικά, υπαινισσόμενοι σχέδιο ανατροπής της κυβέρνησης από δήθεν αγανακτισμένους.

Όλα αυτά γίνονται διότι πιστεύουν ότι η κοινωνία είναι αγέλη και οι πολίτες εύπλαστη μάζα, την οποία μπορούν να χειραγωγούν και να κατευθύνουν με περισσότερη ή λιγότερη ευκολία, ανάλογα με τα μικροσυμφέροντά τους, αρκεί να είναι ενωμένοι και να υπάρχει συνοχή στο μήνυμα: η κυβέρνηση και οι προβεβλημένοι πολιτικοί έχουν τις λύσεις και τα ΜΜΕ την γνώση και αίσθηση του «γενικού καλού». Οι υπόλοιποι είναι εχθροί της κοινωνικής ειρήνης, ανεύθυνοι, παράλογοι, τυχοδιώκτες. Όμως, τίποτε από αυτά δεν θα μπορούσε να σταθεί στη κοινωνία αν πρώτα δεν είχαν αποβλακώσει τον πολίτη-τηλεθεατή και αν υπήρχε υψηλό επίπεδο παιδείας και συστηματοποιημένης εκπαίδευσης. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν και βρίσκουν και κάνουν, αλλά μάλλον πλέον το …παρακάνουν!

Η πολιτική, φίλοι, δεν υπάρχει για να δίνει λύσεις. Λύσεις καλείται να δώσει η κοινωνία σε όλες τις εκφάνσεις της, από την μικρο-κοινωνία, έως την επιστήμη και την τεχνολογία. Οι πολιτικοί κρίνονται από τον τρόπο που δομούν προβλήματα και αρθρώνουν την διαλεκτική της αντιμετώπισής τους. Η πολιτική υπάρχει για να προβληματοποιεί τις κοινωνικές σχέσεις και τίποτε άλλο. Χάος, λοιπόν, μπορεί να προκαλέσει αποκλειστικά ο τρόπος έκφρασης του πολιτικού λόγου, σε συνδυασμό ασφαλώς με την πολιτική πρακτική που ακολουθείται. Σε καμία περίπτωση «χάος» δεν προκαλείται από τις κοινωνικές αντιδράσεις, αλλά από την πολιτική στρατηγική και την τακτική που ακολουθείται από ένα κέντρο εξουσίας, το οποίο στην περίπτωσή μας υπερβαίνει την κυβέρνηση, έχοντας την μορφή συνολικά της πολιτικής τάξης της χώρας (κυρίαρχο πολιτικό σύστημα, ΜΜΕ, κρατικοδίαιτοι μεγαλοεπιχειρηματίες). Δεν χρειάζεται να σπαταλήσω χώρο για να αναφερθώ σε παραδείγματα. Ανατρέξτε στο πρόσφατο παρελθόν και στην ιστορία για να πειστείτε.

Έτσι, λοιπόν, αυτοί οι οποίοι συνειδητά προκάλεσαν την κρίση και ακόμη πιο συνειδητά της έδωσαν την σημερινή μορφή, έρχονται τώρα να απειλήσουν με «χάος» τα θιγόμενα δύο τρίτα της ελληνικής κοινωνίας, το οποίο (χάος) ασφαλώς, αν και εργαλείο της δικής τους πολιτικής χειραγώγησης του ελληνικού λαού, εμφανίζεται ότι προκαλείται από εξωτερικό αίτιο. Τούτη, μάλιστα, η προσέγγιση προβάλλεται ως «κοινή λογική». Μα, το «χάος» δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία μορφή διαλεκτικής έκφρασης της κρίσης, την οποία ακόμη κι ο Πάγκαλος δεν έχει ισχυρισθεί ότι προκάλεσε ο ελληνικός λαός. Τότε ίσως το «χάος» να το προκαλούν ξένες δυνάμεις οι οποίες επιβουλεύονται τα ελληνικά συμφέροντα. Μα, αυτές οι δυνάμεις, τις οποίες πριν από λίγους μήνες δήθεν απειλούσε με ένα πιστόλι ο πρωθυπουργός, δεν είναι αυτές που σήμερα τον τιμούν και τον επιβραβεύουν; Και η γελοιότητα πρέπει να έχει κάποια όρια!

Την θεωρία της καταστροφής εγώ και μερικοί άλλοι την διατυπώσαμε, ή η ίδια η τρόικα με τον πιο επίσημο τρόπο; Άραγε αυτή η θεωρία δεν βρίσκεται πίσω από την κοινωνική έννοια του χάους; Ας αφήσουμε πλέον τους αστεϊσμούς. Η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου επέλεξε ως στρατηγική το χάος. Είναι ο κυρίαρχος μηχανισμός της πολιτείας της και γίνεται εμφανής καθημερινά μέσω κραυγαλέων αντιφάσεων, λόγων και έργων και της πολιτικής σύγκρουσης του κράτους με κοινωνικές ομάδες και κοινωνικών ομάδων μεταξύ τους. Δίχως το «χάος» το καθεστώς δεν θα μπορούσε να ελέγξει τις καταστάσεις στην συγκυρία και δίχως την απειλή του χάους δεν θα μπορούσε να παράγει πολιτική νομιμοποίηση για την κυβέρνηση και το πολιτικό σύστημα. Η διαλεκτική του χάους είναι η τελευταία ελπίδα συντήρησης του καθεστώτος της διαπλοκής και σ’ αυτήν πλέον επενδύει.

Είναι, όμως, η πιο βρώμικη επένδυση που μπορεί κανείς να φανταστεί, με τεράστιες συνέπειες για το μέλλον του τόπου. Όποιος δεν διστάζει να απειλεί με «χάος» είναι προφανώς έτοιμος να αγωνιστεί για την νομιμοποίηση οποιασδήποτε μορφής κρατικής βίας, εξαναγκασμού, καταστολής ή ακόμη και εξανδραποδισμού μεγάλων τμημάτων της κοινωνίας που αντιδρούν στην βίαιη φτωχοποίησή τους, η οποία αποσκοπεί στην αύξηση της ανισότητας και στην περιθωριοποίηση, ώστε το κεφάλαιο στην Ελλάδα να αποκτήσει δελεαστικό περιβάλλον κερδοφορίας.

Είναι πρόδηλο ότι το καθεστώς μέσω της απειλής περί χάους, προετοιμάζει το έδαφος για κοινωνικές και πολιτικές καταστάσεις …ροκ. Επιδιώκει πλέον ανοιχτά την διεύρυνση της αναστάτωσης, ώστε να προωθήσει πολιτικές που θα προκαλέσουν λύσεις ευνοϊκές για την συντήρησή του, την ανανέωσή του και την μακροημέρευση των παραγόντων που το συγκροτούν. Επιζητεί εναγωνίως να διαμορφωθούν καταστάσεις τις οποίες με την «κοινή λογική» που υποστηρίζει, θα μπορούσε να ορίσει ως χαοτικές, ώστε να επιβληθούν λύσεις ανάγκης. Μόνο που τέτοιες λύσεις προϋποθέτουν την μετατροπή της χώρας σε μια σύγχρονη μορφή κράτους έκτακτης ανάγκης, που περιέγραφε και ο Νίκος Πουλαντζάς. (Ξανα) διαβάστε τι έγραψε ο άνθρωπος αυτός, μετά ρίξτε μια ματιά στο «το δημοκρατικό παράδοξο» της Chantal Mouffe και κατόπιν προσπαθήστε να καταλάβετε τι είναι πολιτική προσεγγίζοντας τον Foucault. Μετά ξαναδιαβάστε τον σημερινό διαπλεκόμενο τύπο, και είμαι σίγουρος, ότι θα καταλάβετε το …σχέδιο.

Πίσω από την απειλή του χάους, κρύβεται η πιο μαύρη όψη αυτών που έκαναν τους ευαίσθητους Έλληνες να ντρέπονται που υπάρχουν. Ένιωσαν να χάνεται το έδαφος της ηγεμονίας κάτω από τα πόδια τους και τώρα είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν οποιαδήποτε «τελική λύση» στο πρόβλημά τους, που είναι ασφαλώς όσοι Έλληνες αγωνίζονται για την πρόοδο και την ευημερία.
by Dimitris Giannakopoulos

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Αγγίζοντας την τελειότητα!!

- Μπορεί νάχουμε κράτος αυξανόμενης φτώχειας!! Μπορεί νάχουμε κράτος δύο (ηπείρων) κομμάτων και...εφτά (θαλασσών) εξεταστικών!!
Κυβέρνηση των πεντήκοντα παρά έναν!! Υπουργούς με 2-3-4 θητείες!!
Μπορεί νάχουμε πολλούς πρώην (πρωθυπουργούς)!! Νόμους-εξπρές!!
Δισεκατομμύρια χρέη!! Χιλιάδες άνεργους.
Τελικά, μπορεί νάχουμε έναν ατελείωτο "χάρτη προβλημάτων",αλλά, μην ανησυχείτε!!
Η τελειότητα-σωτηρία έρχεται καταπάνω μας,με ιλιγγιώδη ταχύτητα:
- Τα Τίρανα απέκτησαν νοσοκομείο "Υγεία". Το εγκαινίασε ο Βγενόπουλος, με τον αλβανό πρωθυπουργό των πυραμίδων!!
"Επενδυτικό παράδεισο" αποκάλεσε τη γείτονα χώρα ο βάζελος.
Μεταξύ των παρευρεθέντων και ένας Παπανδρέου. Νίκος, τ΄όνομά του.
Εγκρίνω. Και την επένδυση και τις παρουσίες.
Τέλεια χώρα η Ελλάς. Εξάγει!!
- Η κυρία Κατσέλη διετέλεσε υπουργός Ανάπτυξης,στο προηγούμενο σχήμα.
Τον Μάϊο,εν μέσω Μνημονίων και περικοπών,δεσμεύτηκε να φέρει για ψήφιση στη Βουλή τον Αναπτυξιακό Νόμο, τον Σεπτέμβρη.
Ο Μιχάλης που την διαδέχτηκε, δήλωσε πως θα τον φέρει τέλη Οκτώβρη.
Εγκρίνω. Και την Κατσέλη και τον Μιχάλη!!
Χώρα οργασμών η Ελλάς!! Αργεί, αλλά...χύνει!!
- Ο Ανάπτυξης Μιχάλης έταξε περί τα 6-7 δισ. Και κάλεσε νέους επιχειρηματίες να "ανοίξουν τα φτερά της επιχειρηματικότητας".
Εγκρίνω. Και τα δισ. και τα φτερά!!
Καλώ τους νέους ιπτάμενους επιχειρηματίες να αποφύγουν την...Ικαρία!!
- Ο Ανάπτυξης Μιχάλης (κόλλημα που έπαθα!!), μετά το Μνημόνιο ρευστότητας που συνυπέγραψε με τις τράπεζες και την "νέα επιχειρηματικότητα" που οραματίζεται καταστρώνει σχέδιο καταπολέμησης της ακρίβειας!!
Εγκρίνω. Και το μνημόνιό του και τα σχέδιά του!!
Μετά της Τρόϊκας, όλα τα άλλα μνημόνια-σχέδια, μοιάζουν τόσο αθώα!!
- Το υποψήφιο για τον δήμο Αθήνας "Καμίνι", ρωτήθηκε για τις πολιτικές δυνάμεις που το υποστηρίζουν. Μεταξύ των άλλων, ανέφερε και τον Μάνο.
Εγκρίνω. Επιασε τον...Ταύρο του!!
Κρίμα που ο Ανδριανόπουλος κατοικοεδρεύει στον Πειραιά.
Θα μπορούσε να τους βάλει...Αντιδημάρχους,αφού δεν έχει Επικρατείας!!
- Κρίμα που δεν ψηφίζω Σαλονίκη. Θάχα επιλογή.
Αυτόν που υποσχέθηκε να μας διαπαιδαγωγήσει σεξουαλικά,από το δημοτικό κανάλι.
Ναι, να κάνω μεταγγραφή!! Θάχω δασκάλα την Τσιτσιολίνα;;
Γριά αυτή, πουρόγερος ο υποψήφιος.
Εγκρίνω. Εχει φρέσκιες ιδέες!! Ιδιες με του Κουβέλη!!
- Απορώ με τον Γιωργάκη. Τι ήθελε τα μισόλογα για εξεταστική για την Οικονομία από το 2001.
Τότε ήρθε στην Ελλάς;; Ποιόν απειλεί;; Εμάς, το Σημίτη, τον Ανδρέα;;
Δίνει πάσα στον Αντωνάκη;; Δικομματικό θέατρο;;
- Πάν κι οι φορτηγατζήδες μας!! Εκλεισε το Μέτωπο!!

Δικομματική επιτυχία!!

Τώρα θα ανοίξουμε τα τραίνα, την παιδεία. Το μισθολόγιο.
Τους κινέζους εμείς!!
Πιό τέλεια δεν γίνεται!!
by Dimitris Z


Τα γενέθλια των σοσιαλσαδιστών.

- Κατατέθηκε το σχέδιο προυπ/σμού για το 2011.
Ο σοσιαλμαζοχισμός μου δεν μου επιτρέπει να σχολιάσω τίποτα!!
Θάχω την τιμή να το πράξω μετά την 14η Νοέμβρη, που θα κατατεθεί στην οριστική του μορφή.
Να γίνουν και οι εκλογές!!
Μέχρι τότε συγκρατήστε δύο αριθμούς: συρρίκνωση του ΑΕΠ από 260δισ. σε 230 δισ. και ανεργία στο 14,5%!!
- Ο νεκροθάφτης Λοβέρδος πρόβλεψε πως θα "στηθεί Γουδί", γι΄αυτόν και τους συγκυβερνώντες του, εάν αποτύχουν στο έργο τους!!
Προτρέπει, μέχρι τότε, όλους εμάς τους σύγχρονους και φιλότιμους έλληνες να είμαστε επιεικείς μαζί τους!! Να τους δώσουμε μια ευκαιρία και να μην τους μαυρίσουμε στις αυτοδιοικητικές εκλογές.
ΟΧΙ, νεκροθάφτη μου!!
Καλύτερα να πάτε εσείς στο Γουδί, παρά να τινάξετε τη χώρα στον αέρα.
Δεν θα μας κάνετε...νέο Κούγκι!!
- Παπακων/νου και Παμπούκης πήραν αμπάριζα τα κανάλια.
Οι μισθοί μειώθηκαν (μόνο) κατά 15% και οι συντάξεις 10%, είπε ο πρώτος.
Εξοχος λογιστάκος!! Της συμπολίτευσης!!
Ο δεύτερος,ρωτήθηκε από κάποιον κινέζο, αν το...κριθαράκι που έτρωγε, είναι...ρύζι!!
Ημαρτον!! Μ΄αυτούς θα βγούμε απο΄την κρίση;;!!!
- Ενα παράξενο και ιστορικό φαινόμενο με τους πράσινους μεγαλοσυνδικαλιστές . Μέχρι τα 45-50 τους, "υπηρετούν" τα συμφέροντα των εργαζομένων!!
Αμέσως μετά, τα συμφέροντα των εργοδοτών!!
Πλήρης ταξική συνείδηση!!
- Τα κονόμησε ο Γιωργάκης!! Βραβεύτηκε απ΄τους γερμαναράδες.
Επίχρυσο αγαλματίδιο. Τέσσερα άλογα σέρνουν μια άμαξα!! Αδεια!!
Ο ελληνικός λαός πάει με τα πόδια.
Ξυπόλητος στ΄αγκάθια!!
- Λιοντάρια επιτέθηκαν στον εκπαιδευτή τους σε τσίρκο,στην Ουκρανία.
Αγριεμένα και νηστικά.
Καλώ τους ντόπιους εκπαιδευτές να προσέχουν!!
- Βλαμμένα-χαλασμένα-επικίνδυνα GPS, βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές οδηγών και ταξιδιωτών.
Γιωργάκη!! Το GPS σου!! Γκρεμούς βλέπω!!
- Οσο και να το διαφημίζετε, εγώ δεν το εμπεδώνω.
Δεν ήταν μονόδρομος η Τρόϊκα.
Μονόδρομος είναι οι νεοφιλελεύθερες επιλογές σας!!
- Μωρέ, και 45 εξεταστικές να στήσετε και 60 παραδικαστικά, δεν θα μας αποπροσανατολίσετε!!
Βγάλτε απ΄τα ντουλάπια σας, τις εφεδρείες σας!!
Κανέναν "νέο τρομοκράτη"!!
- Ευρωπαϊκή Ενωση, ΔΝΤ, Moody's,Fitch, πλάκωσαν τα μπράβο.
Εκλογές έρχονται. Να βοηθήσουμε όλοι!!
Τα συνεταιράκια!!
- Εκλάπη κατσαρόλα με στιφάδο!!
Γερμανικής κατασκευής (Siemens) η κατσαρόλα. Ελληνικής παραγωγής τα κρεμμύδια και το λαδάκι.
Το στιφάδο, σε τίνος κόμματος στομάχι, κατέληξε;;!!

Ενα χρόνο στη διακυβέρνηση.
Εσβησαν το πρώτο κεράκι τους!!
Αναψαν τα καντήλια στους τάφους μας!!

ΑΝΤΙΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ...


Ο ένας χρόνος που από τις περυσινές εκλογές ήταν ίσως ο πλέον πυκνός πολιτικά χρόνος που ζήσαμε μετά τη μεταπολίτευση. Σχεδόν τίποτε δεν είναι πια ίδιο. Από την εκλογή Σαμαρά στην αρχηγία της ΝΔ και την αποχώρηση Μπακογιάννη, την κατάρρευση της ελληνικής πιστοληπτικής ικανότητας, την επιβολή του Μνημονίου, την πολυδιάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ, τη γελοιοποίηση του ΛΑΟΣ, τη διαρκώς εντεινόμενη συνειδητοποίηση μιας μεγάλης μερίδας οπαδών του ΠΑΣΟΚ για την εξαπάτηση που υπέστησαν από τον ΓΑΠ και άλλα πολλά.

Το σημαντικότερο όμως, ιδεολογικό γεγονός ήταν αναμφίβολα η επιτάχυνση της συγκρότησης μιας ήδη προϋπάρχουσας αντινεοταξικής πολιτικής αυτοσυνειδησίας.

Ψήγματα συγκροτημένης αντινεοταξικότητας είχαμε δει στο πρόσφατο παρελθόν μόνον από το ΚΚΕ, στα αριστερά του πολιτικού συστήματος, ενώ στο αστικό πολιτικό κόσμο κάποια αντινεοταξική πνοή έδιδε μόνον η περιορισμένη παρουσία του Στ. Παπαθεμελή στα πολιτικά πράγματα.

Στη σημερινή συγκυρία, όμως, όλα είναι διαφορετικά. Κι αυτό, όχι μόνον επειδή η ολοένα εντεινόμενη αντινεοταξική αντίσταση βρήκε εκφραστή στην κεντρική πολιτική σκηνή στο πρόσωπο του Αντ. Σαμαρά.

Πρώτα από όλα, αυτό που άλλαξε κυρίως είναι η συνειδητοποίηση από ένα τεράστιο κομμάτι του ελληνικού λαού ότι η επιβολή του Μνημονίου δεν μπορεί να ήταν τυχαία και να οφείλεται μόνον στην κακή οικονομική κατάσταση – που άλλωστε, δεν ήταν αποκλειστικό ελληνικό φαινόμενο. Ο κόσμος διαισθάνεται ότι εδώ κάτι περισσότερο παιζόταν από την αντιμετώπιση των ελληνικών ελλειμμάτων.

Η διαίσθηση αυτή, μάλιστα, συνδυάζεται με ορισμένες προφανής διαπιστώσεις, όπως το σκάνδαλο Τ+10 και τους αδιανόητους χειρισμούς της ελληνικής κυβέρνησης στο ζήτημα της ελληνικής πιστοληπτικής ικανότητας κατά τη διάρκεια του καταστροφικού επτάμηνου που μας έφερε στο Μνημόνιο. Παράλληλα, δεν έλειψαν και τα ρεπορτάζ που μιλούσαν για οργανωμένο σχέδιο κατά του ευρώ με αιχμή την Ελλάδα και στόχο να προστατευθεί η παγκόσμια ηγεμονία του δολαρίου. Όλα αυτά ενισχύουν την ήδη υπάρχουσα καχυποψία έναντι των λόγων επιβολής του Μνημονίου.

Ο κόσμος έκπληκτος βλέπει τον «αντιεξουσιαστικό χώρο» που, δήθεν ως «αγανακτισμένη γενιά των 700 ευρώ», έκαψε την Αθήνα με αφορμή το θάνατο ενός δεκαπεντάχρονου, να μην λέει κουβέντα εναντίον του ΔΝΤ και να μη ρίχνει ούτε μια μολότωφ βρε αδερφέ, έτσι για την τιμή των όπλων, κατά τα εγκαίνια της ΔΕΘ από τον πρωθυπουργό του Μνημονίου!

Ο κόσμος έκπληκτος βλέπει μια υποτιθέμενη «Σέχτα Επαναστατών» να ασχολείται στην τελευταία της δολοφονική προκήρυξη με ο,τιδήποτε άλλο εκτός από την κατοχή της χώρας από τους εκπροσώπους του πιο στυγνού καπιταλισμού!

Ο κόσμος βλέπει, τέλος, την ίδια μέθοδο κατατρομοκράτησης της κοινής γνώμης, που εφαρμόστηκε σε σειρά θεμάτων με έντονο νεοταξικό άρωμα κατά το παρελθόν, από το Σχέδιο Ανάν, μέχρι τη Νέα Γρίπη, το βιβλίο Ιστορίας και την αντιρατσιστική-φιλολαθρομεταναστευτική υστερία και αντιλαμβάνεται ότι, δεν μπορεί, όλα αυτά έχουν κοινό παρονομαστή: Υπάρχει σχέδιο κατά της χώρας! Στο πλαίσιο του οποίου, η τελευταία πράξη ελέγχου του μαγαζιού-γωνία που λέγεται Ελλάδα, παίζεται με την επιβολή του Μνημονίου και το σταδιακό εξαναγκασμό της χώρας σε χρεωκοπία.

Πολιτικές ανακατατάξεις

Η επιβολή του Μνημονίου ήδη έφερε τις πρώτες πολιτικές ανακατατάξεις υπέρ των νεοταξικών δυνάμεων. Οι πολιτικοί σχηματισμοί που αρνήθηκαν να δεχθούν τη νεοταξική επέλαση, (ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ), επιχειρήθηκε να αποδυναμωθούν με τις αποχωρήσεις νεοταξικών πυρήνων τους, όπως η Ντόρα και ο Κουβέλης, που πλέον στηρίζουν εκ του μακρόθεν την κυβέρνηση του Μνημονίου. Χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα του ΛΑΟΣ, που από ακροδεξιό νεοταξικό δεκανίκι του συστήματος με αποστολή τη συκοφάντηση του πατριωτισμού, μετατράπηκε πλέον σε επίσημο νεοταξικό δεκανίκι.

Αντιθέτως, στην αντίπερα όχθη του «αντινεοταξικού» στρατοπέδου δεν έχουν λάβει ακόμη σάρκα και οστά κινήσεις πολιτικής συγκρότησης της ιδεολογικής συνειδητοποίησης που επέρχεται με το Μνημόνιο.

Πέρα από την απουσία συντονιστικού κέντρου στον αντιμνημονιακό – αντινεοταξικό χώρο, σημαντικό ρόλο στην καθυστέρηση εξελίξεων παίζουν και δύο άλλοι παράγοντες.

Ο πρώτος είναι η συνεχιζόμενη – αν και σε μεγάλο βαθμό ξεπερασμένη πια – διαίρεση των πολιτών σε δεξιά και αριστερά. Ιδίως οι αριστερής προελεύσεως πολίτες, που λόγω πολιτικής παιδείας είναι πολύ πιο διατεθειμένοι για αγώνες και αντισυστημική δράση, διστάζουν να εμπιστευτούν τις αντινεοταξικές δυνάμεις της δεξιάς. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ, γνωρίζοντας τους δισταγμούς αυτούς, φροντίζει με κάθε ευκαιρία να τους ενισχύει, συκοφαντώντας και σπιλώνοντας με κάθε δυνατό τρόπο την «αντιμνημονιακή ειλικρίνεια» του Σαμαρά. Χαρακτηριστική ήταν π.χ. η εκμετάλλευση των ατυχών δηλώσεων του Θ. Βάρδα, ακόμη και από τα πρωθυπουργικά χείλη.

Ο δεύτερος είναι η σοβαρή ιδεολογική έλξη που ασκούν σε δεξιάς προελεύσεως πολίτες οι πολιτικές τύπου «βούρδουλα» και «νόμου και τάξης», που ασκεί το ΔΝΤ και ο ΓΑΠ στην Ελλάδα. Ο πολιτικός «βούρδουλας» βρίσκεται μέσα στο πολιτικό DNA των δεξιών, όπως η επαναστατική γυμναστική βρίσκεται μέσα στο πολιτικό DNA των αριστερών. Τηρουμένων των αναλογικών, μπορούμε να πούμε ότι οι δεξιοί που υποστηρίζουν το ΔΝΤ, την πάτησαν με τον ίδιο τρόπο που την πάτησαν οι αριστεροί που υποστήριζαν το «Δεκέμβρη». Ο ψεύτικος, ως «επανάσταση», Δεκέμβρης, χαροποίησε τα επαναστατικά αντανακλαστικά πολλών αριστερών, που επειδή είδαν καταστροφές στους δρόμους, φαντασιώθηκαν την προλεταριακή επανάσταση. Έτσι και τώρα: Η ψεύτικη εντύπωση ότι «μπαίνει τάξη στη χώρα» δημιουργεί μια ικανοποίηση στην πολιτική ψυχή πολλών δεξιών, που βλέπουν «επιτέλους, το κράτος να επιβάλλεται».

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ούτε το Δεκέμβρη είχαμε οποιασδήποτε μορφής πραγματική επανάσταση, ούτε τώρα μπαίνει οποιουδήποτε είδους τάξη. Αλλά η πολιτική μένει πολλές φορές στο επίπεδο των εντυπώσεων.

Και τώρα και τότε, δεν έχουμε τίποτε άλλο από νεοταξική επέλαση, διαφορετικής μορφής κάθε φορά. Την πρώτη φορά αναζητούσε έρεισμα στους αριστερούς, τη δεύτερη αναζητεί έρεισμα τους δεξιούς. Ο σκοπός, ίδιος και τις δύο φορές: Ο οριστικός έλεγχος της χώρας από τη χρηματοπιστωτική και πετρελαϊκή διεθνή («Νέα Τάξη»), που θέτει ως πολιτικό της πρόγραμμα την αποδυνάμωση του κράτους-έθνους, ώστε να πετυχαίνει τους στόχους της χωρίς εμπόδια από πολιτικές που θα στόχευαν στην προστασία των συμφερόντων της κάθε χώρας…

Ανάγκη ιδεολογικοποίησης του αγώνα

Όσο και αν προσωπικά είμαι αντίθετος με τις ιδεολογίες γενικότερα, αυτή τη στιγμή είναι αναγκαίο να ιδεολογικοποιηθεί ο αντινεοταξικός αγώνας, με την έννοια ότι χρειάζεται ανάδειξη και εδραίωση κάποιων κεντρικών μηνυμάτων που θα μπορέσουν να λειτουργήσουν ενοποιητικά για τον υπερβολικά πολυσυλλεκτικό, σήμερα, αντινεοταξικό χώρο.

Καλή, δηλαδή, η αντίθεση στο Μνημόνιο, αλλά δεν αρκεί για να δώσει μακρά πνοή στη διαρκώς εδραιωνόμενη αντινεοταξική αυτοσυνειδησία μας.

Η στόχευση του αντινεοταξικού αγώνα συνοψίζεται, τελικά, στην ανάγκη να λειτουργήσει, επιτέλους, η Ελλάδα ως πραγματικά ανεξάρτητο κράτος. Ως κράτος που θα στηρίζεται στα πόδια του και στις δυνάμεις του, και όχι στις πλάτες ξένων.

Το νέο ελληνικό κράτος ήταν εξαρχής η συνωμοσία κάποιων ανίκανων, που βάλθηκαν να ζουν εις βάρος των υπολοίπων και σκληρά εργαζόμενων, βασιζόμενοι στην «υψηλή προστασία» του ξένου παράγοντα.

Αυτός είναι και ο βαθύτερος λόγος που η αναξιοκρατία είναι θεσμική υπόθεση στην Ελλάδα: Ο ικανότερος και ηθικότερος, που θα έπρεπε να έχει και αυξημένο ρόλο και ευθύνη στα κοινά, είναι επικίνδυνος για τους ανίκανους που ζουν εις βάρος των άλλων.

Η κοινωνική αναξιοκρατία είναι τελικά η κοινωνική έκφραση του κράτους-προτεκτοράτου.

Το ότι δεν ενταχθήκαμε από πολύ νωρίτερα σε κάποιο «Μνημόνιο» ήταν καθαρά ζήτημα καλής τύχης. Μια χώρα χωρίς κοινωνικούς και πνευματικούς θεσμούς αποδείχθηκε ότι ήταν ανά πάσα στιγμή στο έλεος του κάθε ΓΑΠ.

Τι πρέπει, λοιπόν, να γίνει τώρα πια;

1. Να αναδειχθεί η πλήρης εθνική ανεξαρτησία ως πρώτη και κύρια καθαρή στόχευση των αντινεοταξικών δυνάμεων. Να προσεχθούν ιδιαίτερα τα λάθη που έγιναν στην αντίστοιχη συγκυρία μετά το 1974, όταν ένα ισχυρό αίτημα εθνικής ανεξαρτησίας καπελώθηκε από τον λαοπλάνο Ανδρέα Παπανδρέου και εκφυλίστηκε.

2 Να παραμεριστούν οι «ιδεολογικές» διαφορές αριστεράς-δεξιάς εντός του αντινεοταξικού μετώπου. Όχι όπως πήγε να γίνει καιροσκοπικά και με λάθος μεθόδευση το 1989, αλλά με βαθιά συνειδητοποίηση όλων, ότι τελικά όλοι το σωστό αναζητούμε – απλώς ο καθένας μας έχει διαφορετικές πολιτικές προτεραιότητες.

3. Να δημιουργηθούν αυτοτελείς, συνειδητοποιημένοι και μαχητικοί αντινεοταξικοί πυρήνες μεταξύ των πολιτών, όχι αναγκαστικά μέσα από τα υπάρχοντα κόμματα, έτσι ώστε κανένας ηγέτης (ούτε και ο Σαμαράς ακόμα) να μην έχει λευκή επιταγή για τη διαχείριση του αγώνα. Δεν χρειάζεται κεντρική οργάνωση, αυτό που χρειάζεται είναι κάποιες βασικές κοινές θέσεις και ένας κοινός στόχος: Η αυτοκυβέρνηση της χώρας.

4. Να τολμήσουν οι αντινεοταξικές δυνάμεις που βρίσκονται σήμερα εγκλωβισμένες στο ΠΑΣΟΚ να κάνουν τη δική τους υπέρβαση εναντίον του ΓΑΠ. Δεν τους ζητούμε να γίνουν Νεοδημοκράτες ή, έστω, να στηρίξουν το Σαμαρά. Είναι όμως ανάγκη να διαχωρίσουν οριστικά τη θέση τους έναντι της κυβέρνησης και του κατεξοχήν κόμματος του Μνημονίου. Όπως οι νεοταξικές δυνάμεις φρόντισαν να ξεχωρίσουν νωρίς τους ανθρώπους τους από τη ΝΔ του Σαμαρά και τον ΣΥΡΙΖΑ, έτσι και οι αντινεοταξικές δυνάμεις οφείλουν να κάνουν το δικό τους διαχωρισμό, στην υπέρ πάντων μάχη εναντίον της διάλυσης της χώρας.

5. Το κυριότερο: Αφού συνειδητοποιηθεί ο κοινός αντινεοταξικός στόχος – κοινός όχι μόνον για σήμερα, αλλά και για το μέλλον, για όσον καιρό κάποια Νέα Τάξη θα έχει στο στόχαστρό της τον έλεγχο της Ελλάδας – να συνασπιστούν, στη συνέχεια, πολιτικά και προγραμματικά, οι αντινεοταξικές δυνάμεις, οδηγώντας τη χώρα σε πλήρη εθνική ανεξαρτησία.

Όσο αργεί η πολιτική δραστηριοποίηση μέσα σε ένα ενιαίο αντινεοταξικό ιδεολογικό πλαίσιο, τόσο περισσότερο θα κινδυνεύει να φτάσει η χώρα στο point of no return.

Το πολιτικό ξεδίπλωμα της αυξανόμενης αντινεοταξικής αυτοσυνειδησίας είναι κάτι παραπάνω από επείγον!
by Epomymos

ΔΥΟ ΕΛΛΑΔΕΣ...

Ο συνομιλητής μας είναι υπεργολάβος δημοσίων έργων· έχει αναλάβει πολλές χωματουργικές εργασίες σε μεγάλες κατασκευές, από οδικά έργα έως δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης. Στα πενήντα-κάτι, ο Α. θεωρείται επιτυχημένος επιχειρηματίας, οικονομικά ευκατάστατος και κυρίως, άνθρωπος της πιάτσας: γνωρίζει πώς παίρνονται οι δουλειές, πώς «λιπαίνεται» το σύστημα, πώς υπερτιμολογείς, πώς απασχολείς ανασφάλιστους λαθρομετανάστες, πώς κινείς μαύρο χρήμα.

Ο Α. δεν ανησυχεί για την κρίση. Θ’ αντέξει ο Ελληνας –υποστηρίζει–, έχει χρήμα κρυμμένο, δεν βλέπεις τις ταβέρνες, τα γιωτα-χι... Ποια ανεργία; Δεν φοβάται ανεργία, ο Ελληνας θα την βρει την άκρη... Ο Α. πιστεύει ότι δεν υπάρχει κρίση, ότι η ανεργία δεν απειλεί παρά μόνον τους τεμπέληδες και τους βλάκες. Είναι επίσης βέβαιος ότι δεν θα τιμωρηθεί πολιτικά κανείς ανάξιος κυβερνήτης. Οι εκτιμήσεις του είναι μείγμα ανεδαφικότητας, πραγματισμού και κυνισμού. Κρίνει τον κόσμο της εργασίας και των επιχειρήσεων εξ ιδίων· η δική του εμπειρία, εμπειρία μαύρου χρήματος, λαδώματος, εκμετάλλευσης και σκληρής εργασίας, είναι η τυπική εμπειρία του αυτοδημιούργητου της μεταπολίτευσης. Είναι φτιαγμένος με τα υλικά της παραοικονομίας, θηρευτής και καιροσκόπος στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Εξ ου και δεν αντιλαμβάνεται το αναδυόμενο περιβάλλον στενότητος και ύφεσης ή τις απαιτήσεις για εξορθολογισμό βασικών λειτουργιών. Δεν μπορεί και δεν θέλει να καταλάβει.

Ο Β. είναι επιστήμονας και επιχειρηματίας. Εστησε επιτυχημένα οινοποιεία για λογαριασμό τρίτων, έκανε μεγάλες επιτυχίες με τα κρασιά του, έστησε δικές του επιχειρήσεις. Καινοτόμος, συγκροτημένος, τολμηρός και πάντα στο φως: ο Β. δεν διακινεί ούτε φιάλη, ούτε ρώγα, χωρίς παραστατικό, τα βιβλία των εταιρειών του τριπλοελέγχονται, οι εξαγωγές του τριπλοτσεκάρονται, από απαιτητικούς πελάτες και τράπεζες. Εχει βασανισμένη γνώμη για το τι προϊόντα πρέπει να παράγει η χώρα, εφ’ όσον βέβαια αποφασίσει να παράγει: προϊόντα με χαρακτήρα, ποιοτικά, ανταγωνιστικά. Εχει ολοκληρωμένη άποψη για τις δομικές ασθένειες της πρωτογενούς παραγωγής και της μεταποίησης, της γεωργίας και της οινοποιίας εν προκειμένω.

Αυτός ο επιχειρηματίας ανησυχεί για την κρίση που πλήττει τη χώρα. Αναλύει πώς ο συρρικνούμενος αγροτικός πληθυσμός απώλεσε το εισόδημά του: αποκοιμήθηκε με τις επιδοτήσεις, ξόδεψε υπέρογκα ποσά για νεοπλουτίστικο εκμηχανισμό, έριξε τα χρήματά του σε οικοδομές και κατανάλωση, στηρίχθηκε στην εργασία μεταναστών, δεν προστάτεψε την ποιότητα και τον χαρακτήρα των προϊόντων του... Τώρα, ο μεν μικρός κλήρος του απειλείται από το real estate, το δε υποβαθμισμένο προϊόν του δεν έχει ζήτηση ή δεν πιάνει τιμή.

Ο Α. και ο Β., επιχειρηματίες στην ίδια περίπου ηλικία, εργάσθηκαν σκληρά στο ίδιο περίπου περιβάλλον. Με διαφορετικές μεθόδους, επέτυχαν. Ο ένας δεν βλέπει να υπάρχει πρόβλημα, δεν βλέπει ότι πρέπει κατεπειγόντως να αλλάξει κάτι. Ο άλλος βλέπει την κρίση, ανησυχεί για την ύφεση, εργάζεται σκληρά για να την υπερνικήσει.

Είναι δύο όψεις της Ελλάδας, σήμερα· και δεν είναι οι μόνες.
by Nick Xidakis